Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hw.no LAN No1 @ Stavanger 2003 tråd

Anbefalte innlegg

For all del, alkoholforbud er ingen avgjørende faktor for om man reiser eller ikke, men der er deilig å kunne ta en pils mens du sitter forann PCen og spiser en bigone mexican :)

Ikke at vi ønsker selv å tillate alkohol er det ikke lov å nyte alkohol i disse lokalene. Det er "offentlig" bygg og en av forutsetningene er ikke noe alkohol.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har dere tenkt noe på hvordan dere skal selge bilettene ? partyticket.net, billettservice.no ?

Det er vel smart å tilby "gjestene" å ta med seg sine egne servere, sikkert mange som har det, spesielt når det gjelder game og fil servere.

Lenke til kommentar
Har dere tenkt noe på hvordan dere skal selge bilettene ? partyticket.net, billettservice.no ?

Det er vel smart å tilby "gjestene" å ta med seg sine egne servere, sikkert mange som har det, spesielt når det gjelder game og fil servere.

Blir nok enten partyticket eller billettservice.no ja, Hvilke har vi ikke helt bestemt oss for. Problemet med det er jo det koster vel ca 25,- pr bilett da.

Å la deltakerene ta med en gameserver er en ganske god idè ja.

Lenke til kommentar

NNEEEEEEEEIIII!!!!!Nå er jeg borte når dette lanet skal arrangeres! jeg som hadde tenkt til å komme å greier! nå som lanet er i nærheten av hvor jeg bor! fan! :(

Hadde passet så utrolig bra for meg og C0bra hvis det hadde vært etter 31. Juli :p

Lenke til kommentar

Om vi skulle utsatt lanet et par uker pga litt mer planlegging (iom vi fikk en liten hindring hva ville passet best for dere: 25-27juli, 1-3august eller 8-10august?

Senere enn det blir det fort problemer med folk skal i militær, på skoler ol.

Hadde dere vært villige til å betale 350,- for flere dager enn bare en helg?

Er det veldig viktig å legge det i en helg i sommerferien?

Lenke til kommentar

Det eneste som betyr noe for om jeg kommer eller ikke nå,m er plassen. Jeg betale 550kr for et LAN med over 5000 folk, eneste grunn til å betale mer enn 20kr for et LAN med 150 må være hvis plassen er større enn den vi fikk på TG. Hvis 60cm er maks dybde så cya! :)

Lenke til kommentar

altslags datoer etter 31. Juli passer perfekt for meg :D Det vil si at både 1-3. August vil passe men 8-10 August vil passe best for meg og C0bra.

Spørs hvor mange fler dager enn en helg du snakker om, si 5 dager, tja kanskje...spørs hvor mange folk det blir, om det blir noe slags form for underholdning sånn som Warpzone. Blir litt kjedelig å bare sitte der å spille og laste ned uten noen som helst underholdning. Det som dere kan gjøre er at dere kan sette opp en storskjerm og sende kortfilmer, musikkvideoer, filmer osv. som de gjør på Warpzone, det liker alle! :D Og at det går en kis rundt å snakker hele tiden slik som Peda gjør hele tiden. Det burde også være kamper mellom de beste clanene i de forskjellige spillene, og kamp med de beste i strategispill. Hvis dere har med ivertfall noen av de tingene som jeg har skrevet her, er jeg sikker på at folk vil betale 350kr for mer en en helg ;)

Kantine er også viktig!

Lenke til kommentar

Underholdning :)

heh, er ganske greit på WZ når Peda går rundt å holder liv i folk ja. Hmm, allyse skal vel strippe, verd å betale 350,- bare for det :).

Noe som har manglet på WZ er informasjon om hva som skjer, og når ting skjer, håper dere kan gjøre en innsats for å gjøre det bedre :)

Lenke til kommentar

Tror nok jeg skal klare å komme meg på WZ 12 :) har vært på alle siden 9, og må si at 9 var bedre enn de to andre..

Jeg tror Peda er billig, men på en annen siden kanskje litt vanskelig å leie ? :p

EDIT: hmm, det er sim, ikke Sim

Lenke til kommentar
Ikke for å skape en stor diskusjon, men jeg tror at det er fjortissene som gjør at det er så mye folk på LAN, iallefall WZ og LAN i samme størrelse.

Ingen "fjortisser" får komme inn utenom de på forumet. Hovedsaklig er alderen rundt 18 år her som trolig vil kommer skal jeg tippe utifra egne erfaringer.

Ingen som veit om andre plasser å ha lan da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...