Ueland Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 her kan dere diskutere alt som har med Hw.no LAN No1 å gjøre, generelt om hw.no lan kan diskuteres i den andre tråden :wink: Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Når blir neste lan, og hvor Har ikke bil da, men neste gang har jeg garantert, og hvis det ikke er aå langt unne kommer jeg!! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 I stavanger ??? Var nok ikke den beste plassen.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Stavanger :o Det er ikke sentralt og treffer ikke mange med det. Skal det være Lan, må det være i Oslo området Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Stavanger :o Det er ikke sentralt og treffer ikke mange med det. Skal det være Lan, må det være i Oslo området Enig der, sikkert bare en skrive feil. Skulle sikkert stå at " det IKKE blir i Stavanger" Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 En plass må vi begynne og det koster og arrangere et LAN, det koster ganske mye faktisk. og dermed blir vi jo på en måte tvunget til å starte i det små. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Bergen området!!!! y Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Stavanger :o Det er ikke sentralt og treffer ikke mange med det. Skal det være Lan, må det være i Oslo området Må det det..... Klarer ikke Oslo-folk å bruke ett av tilbudene som IKKE er i hovedstaden? Dessuten får dere oppleve de flotte veiene på vestlandet visst dere kjører hit Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Stavanger :o Det er ikke sentralt og treffer ikke mange med det. Skal det være Lan, må det være i Oslo området Må det det..... Klarer ikke Oslo-folk å bruke ett av tilbudene som IKKE er i hovedstaden? Dessuten får dere oppleve de flotte veiene på vestlandet visst dere kjører hit Da skulle du prøvd veiene i Agder Kvalitets veier ... *kremt* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Må det det..... Klarer ikke Oslo-folk å bruke ett av tilbudene som IKKE er i hovedstaden? Dessuten får dere oppleve de flotte veiene på vestlandet visst dere kjører hit Jeg reiser ikke til Stavanger pga av lite LAN. Kommer det 50-100 så er det like greit å arrangere kompis LAN. Har kjørt på vestlandet mange ganger, og dårligere dødsveier og sinker i trafikken har jeg aldri sett noe maken til Meg like 4-felts vei Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Meg like 4-felts vei Racing Mmm.... Liker tanken http://bcw.no-ip.com/pics/jetta.jpg Vet at bilen må vaskes.... :smile: Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Stavanger er et bra sted å begynne. Det er jo Norges oljehovedstad og verdens nalve... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Stavanger er et bra sted å begynne. Det er jo Norges oljehovedstad og verdens nalve... Olje ja... Norges navle... Vel, skal ikke si noe jeg... Men Norges navle må nok være Risør Spesiellt om sommeren ... ...oO( Deilige turister ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Racing Mmm.... Liker tanken http://bcw.no-ip.com/pics/jetta.jpg Vet at bilen må vaskes.... :smile: Trenger ikke å vaske disse og ikke kan man bruke de på vestlandet heller 8) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Racing Mmm.... Liker tanken http://bcw.no-ip.com/pics/jetta.jpg Vet at bilen må vaskes.... :smile: Trenger ikke å vaske disse og ikke kan man bruke de på vestlandet heller 8) Sant men den står heller ikke parkert på utsiden av kåken din Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 De gjør ikke det men jeg bestilte en helg med den bilen til sommeren. Gleder meg til å kjøre i 300km/t på autobahn Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 De gjør ikke det men jeg bestilte en helg med den bilen til sommeren. Gleder meg til å kjøre i 300km/t på autobahn Er ikke det farlig da? Jeg skulle ikke sagt det om veiene på vestlandet. Tråden sporet rimelig fort av... :smile: Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 De gjør ikke det men jeg bestilte en helg med den bilen til sommeren. Gleder meg til å kjøre i 300km/t på autobahn Er ikke det farlig da? Jeg skulle ikke sagt det om veiene på vestlandet. Tråden sporet rimelig fort av... :smile: Å leve er farlig... Her må man få prøvd alt AMD-King - Svipp innom Skien så joiner jeg deg Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Å leve er farlig... Her må man få prøvd alt AMD-King - Svipp innom Skien så joiner jeg deg Skien? Da må jeg jo forbi stavanger! Bor jo sør for Bergen jeg! Eller midt i mellom faktisk Stavanger og Bergen (Her: Leirvik - Fikk navnet pga. veldig mye leire under bakken). Men, tanken din var god Lenke til kommentar
unwill Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Da ble det ikke noe HW lan for meg denne gangen, men det får være det samme. Lykke til Stavanger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå