2onje Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Hei! Kan noen si meg navn på noen STORE Kjøpesenter i Liverpool ? Og er det butikker sånn som Hennes & Mauritz, Bik Bok ? ++? Takk!:-D Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Nei, bik bok finnes ikke i liverpool Lenke til kommentar
kalken Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 (endret) desverre selges kun tjuvgods i liverpool, nei seriøst har desverre ingen aning Endret 16. august 2008 av kalken Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 desverre selges kun tjuvgods i liverpool, nei seriøst har desverre ingen aning "Do you know why the river Mersey runs through Liverpool? So it won't get buggered." Sorry off-topic men den passa så bra Fra halvor til spøk, hvis du setter deg på toget i 40 minutter til Manchester så har du europas største kjøpesenter (ellernosånt), kan jo være verdt en tur. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg prøvd å fått tak i klær ikke alle har på f. eks lagersalg. Det er ikke noe vits i å shoppe i utlandet hvis du ikke utnytter mulighetene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå