2onje Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hei! Vet du/dere om noen kjøpensenter og Butikkjeder i Liverpool ? Håper dere vet om noe? .. Noen som vet hva det nye kjøpesenteret som åpnet 1 mai 2008 heter? Takk:-D Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hva slags butikker er du ute etter? Matbutikker..? Lenke til kommentar
2onje Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Hva slags butikker er du ute etter? Matbutikker..? Nei,, Vanlig Klesbuttikker,Sportsbutikker++ Er det butikker sånn som Bik Bok? Hennes & Mauritz? Og mange sier det er en butikk som heter zara? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Top Shop er vel sånn ca. det samme som Bik Bok tror jeg, uten å ha vært i noen av dem. H&M finner du i England også, ja. Zara har mye bra, og er forholdsvis billig. Vet ikke om de har butikk i Liverpool, men jeg regner med det. Hvis du vil ha BILLIGE merkeklær burde du finne TK Max. Mye dritt, men noe kult innimellom, og som sagt vanvittig billig. JD Sports er sportsbutikk, og jeg tipper at de også har butikker i Liverpool. Endret 16. august 2008 av Tee-Zee Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Footlocker, JJB Sports, River Island. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Finnes mange shopping center i Liverpool, se HER Når det gjelder nyåpning, så skal Liverpool One åpne en ny del av senteret i okt. 08. På dette senteret finnes bl.a. H&M og Zara. Men husk at det ikke er sikkert klær er billigere i England enn i Norge. Normalt sett er Norge billigere, men selvfølgelig kan du "ramle" over noen tilbud. Lenke til kommentar
HellsBells Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg vet det finnes Bikbok i London, men det gjør nok ikke det i Liverpool. Veldig billig kjede er Primark, ellers er H&M standar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå