abene Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Opera Software har lagt ut ny prøveversjon av nettleseren. Les mer Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Liten leif mot slutten der: «Opera 5.25 RC2 kan lastes ned fra (...)» Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Opera er en bra nettleser. Brukte den mye for noen år siden men nå går det mest i Firefox. ' Men jeg er tilbøyelig til å gå på siste versjon av Opera igjen, hvis jeg klarer å venne meg til den igjen. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Er drøssevis av andre bugs i 9.51 som burde ha blitt fikset (javascipt-problemer, showstoppers, cache-problemer). Likte 9.2* jeg, aldri noen problemer med de, så stabilt som man kunne få det. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 9.2.7 hadde iallefall store problemer med ajaxstøtten, og spesielt var dette tydelig i forbindelse med jquery-rammeverket, hvor .getscript og .load-funksjonene ikke fungerte i det heletatt. 9.52 er mye bedre på alle måter, spør du meg Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Håper de har fikset bugsene som har kommet på de 3 siste versjonene nå... Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Joda, men nå snakker vi om stabilitet i front-end her. Bedre på alle måter er den nå i alle fall ikke. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Bedre på alle måter er den nå i alle fall ikke. 9.5 fiksa en del javascript-feil, i tillegg til mange oppdateringer på IRC-klienten, default theme, mail og mye annet. 9.52 har så langt hadd flere stabilitetsoppdateringer [1], flash-avspillere (spesielt youtube embedded i forum) fungerer nå, acrobat reader på windows-plugin har fått en feilfiks og det er gjort flere oppdateringer i UIet. I tillegg skal det nevnes at jeg i forbindelse med 9.52 nå kan gå innpå nettbanken til skandibanken og routeren min sin webfrontend uten at opera kræsjer. Så jo, jeg mener fortsatt at opera 9.5-serien og spesielt 9.52 er bedre på alle måter enn sine forgjengere. [1] : Se changelogs hos desktopteam: http://my.opera.com/desktopteam/blog/ Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Det hjelper jo pent lite om du synes det. Det er fortsatt mange confirmed bugs som har kommet i 9.51. Noe som med andre ord vil si at den ikke er bedre på alle måter. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg irriterer meg grenseløst over at den aldri skal huske de jævla https-sertifikatene. Den skal alltid spørre om jeg vil godta dette sertifikatet, jeg huker av for å huske det men nei nei. Veldig irriterende siden det skjer på banken min og en annen side. Lenke til kommentar
j0n87 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Jeg har også en bug der favicons til bokmerker jeg har på personlige verktøylinja mi som forvinner av og til, som kom i versjon 9.5 og er fortsatt ikke fiksa. Endret 16. august 2008 av j0n87 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Ny artikkel for hver RC av en feilfiks nå? Da jeg så overskriften hadde jeg forventet et "ny" Opera, altså 9.6 eller noe slikt. Poenget mitt er at det er unødvendig med informasjon om prøveversjon av hver bugfiks, det er nok med artikkel når bugfiksen er klar. For å illustrere poenget tar jeg også Firefox: 2.0.0.11 RC 2.0.0.11 2.0.0.12 RC 2.0.0.12 Det er ikke nødvendig med artikkel om hver RC som er bare feilfiksing, om det derimot er nye funksjoner, f.eks. Firefox 3.1 RC eller Opera 9.6 RC så er det interessant. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg irriterer meg grenseløst over at den aldri skal huske de jævla https-sertifikatene. Den skal alltid spørre om jeg vil godta dette sertifikatet, jeg huker av for å huske det men nei nei. Veldig irriterende siden det skjer på banken min og en annen side. Eg har same problemet i nettbanken min, og det er heilt klårt irriterande. Dette, samt at det er enkelte nettsider som eg er nøydd til å gå over på Internet Explorer for å få brukt, er vel i grunnen dei einaste større manglane eg opplever med Opera (og sistnemnde er vel helst ikkje Opera si skuld, men mest dei som lagar nettsidene). Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 ^ Rart valg av bilde Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Ikkje eigentleg, det vart brukt som splashscreen på Opera-sida i tida etter lanseringa av 9.5. Endret 16. august 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hadde vært spennende å prøve, men etter noe få minutter blir resultatet med Opera + Flash + Ubuntu=Crash boom bang/heng. Er dette bedre i Windows eller KDE? Lenke til kommentar
Gaute65 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hvilken flashversion bruker du? jeg bruker betaversion fra mai og den fungerer. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Wow, artikkel om Opera RC. *Sende PM til Ståle* Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hvilken flashversion bruker du? jeg bruker betaversion fra mai og den fungerer. Brukte Flashplayer 9.x, har nå lagt inn versjon 10 beta. Så langt ingen heng, vi får se om det går bedre. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Er det slik som i Windows? At f.eks. YouTube-videoer har en tendens til å henge seg opp etter et par sekunder? De kunne vel ha fikset den buggen også, har eksistert lenge nok. Windows-versjonen tenderer til å referere til to flashversjoner samtidig, og løses enkelt ved å fjerne den ene. To separate problemer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå