sondt1 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hei. Jeg har akkurat formatert pc'n min og skifta OS. Naa viser det seg at jeg har muligens har faatt et amerikansk tastaturoppsett eller noe. Hvordan fikser man det?? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Gå i kontroll panel og trykk på "Regional and language Options" (har engelsk vista) så er det bare å bytte til norsk språk... Lenke til kommentar
sondt1 Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Gå i kontroll panel og trykk på "Regional and language Options" (har engelsk vista) så er det bare å bytte til norsk språk... Hmm.. Jeg gjor det samme, men ingenting skjer. Maa jeg rebote for at endringene skal tre i kraft kanskje? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Det må du vel kanskje gjøre... Lenke til kommentar
sondt1 Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Det må du vel kanskje gjøre... Aha, det var det som skulle til! Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå