Silvester Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 http://l33t.starthotel.dk/itx/ikea.itx.light.jpg http://l33t.starthotel.dk/itx/ikea.itx.dark.jpg Delene: Hipro 100 watts strømforsyning IBM 40 gb harddisk VIA Epia M9000 Mini-ITX hovedkort med 933mhz Ezra prosessor Boks fra Ikea Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Hvorfor må alle dere datarånere alltid sette inn et vindu? Mange modder kunne vært utrolig stilfulle - men så setter innehaveren inn et vindu og lys og ødelegger alt sammen!!! Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 Hvorfor må alle dere datarånere alltid sette inn et vindu? Mange modder kunne vært utrolig stilfulle - men så setter innehaveren inn et vindu og lys og ødelegger alt sammen!!! nja, si det. kanskje fordi dette ikke er en helt standard mod? uansett, jeg kunne jo stukket en tur innom ikea og skaffet ett vanlig lokk også, men jeg måtte sette inn en 80 mm vifte, som kom etter bildene ble tatt. den må forstsatt være der, siden jeg ikke liker å ha delene mine i 80 grader. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Tøff mod. Men hvordan funker C3'en? Går det fint å spille av DivX/DVD? Hvor han du CD/DVD-rom? Eller klarer du deg uten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Flott,søt,liten og fancy mod det der ja Enig med at vinduet kunne vært droppet men fortsatt kult 8) Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 DMPoWer, som sagt måtte jeg til slutt montere en vifte, og da kan jeg like gjerne ha vinduet. Nostradamus, ja, den funker helt fint til slikt. cdrom? nja, bruker daemon tools, ettersom jeg har alt på bin/cue uansett. trenger jeg å bruke cd'er strekker jeg en ide kabel ut. Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 meget bra syns det var fint med glasset jeg.. Lenke til kommentar
Noiseless Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Tøff modd Hva er målene på "kabinettet"? Synes fælt at det ser ut som ei skoeske...er det virkelig det eller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå