Jokkeu Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 EASY Company er nå ute etter nye medlemmer. Vi er en meget kjent konsollklanmiljøet på PS3, og vi er vel ganske klart norges beste norske klan atm, med en stor andel av top 25 beste spillerene i Norge. Kriterier for å bli med er som følger: - MIC - Du må være veldig god, i våre øyne. - K/D blåser vi rett og slett i, da vi har medlemmer med alt fra 1.31 til 2.43. - At du er aktiv. Let me know med ett svar under med PSN nick og litt diverse så skal jeg få lagt deg til for en tryout. Homepage: EASY COMPANY Lenke til kommentar
Jokkeu Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Ingen spillere som har kvalifisert seg videre fra tryout ennå, så er fortsatt åpne plasser! Endret 24. august 2008 av Jokkeu Lenke til kommentar
Espen-S-R Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Si ifra om dere vil spelle en kamp mot BnH da Let Me Know! Lenke til kommentar
SlashGunsNRoses Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Jeg vil gjerne prøve meg! PSN: SlashGunsNRoses Klarte å slette brukeren min på PS3 der jeg hadde min beste PSN. Lvl. 55, 10th Prestige og alle gullvåpen, så jeg måtte starte på nytt. Er nå lvl. 55, 2nd Prestige med Golden AK-47, Dragunov og M1014. P.S: Jeg bruker ikke HSx3, Hed?, HS? eller lignende. Alt er klart selv, for det meste Domination. Spiller dere noen spesielle typer kamper som bare SaD eller TD? Eller alle sammen? Jeg foretrekker mest Hardcore SaD. Edit: Vet ikke om jeg gidder å ta mer Prestige, og håper det ikke gjør noe, for jeg er jo lvl. 55 og omtrent alle attachments og camo's. Er også ganske god på masse forskjellige våpen, jeg kan også litt No Scope hvis noen vet hva det er, men det er ikke så bra konkuransse-messig. Endret 23. september 2008 av SlashGunsNRoses Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Hei og hå! Er tidligere medlem av ATB (Angry Teddy Bears). Det er en god stund siden klanen ble oppløst nå og er veldig ivrig med å komme i gang med litt klanspilling igjen. Er 16 år og fra Sørlandet. Er vel et stykke over gjennomsnittet når det gjelder dyktighet. Ser at dere driter i K/D ratio, men den er altså foreløpig på 1.62. PSN ID'en min er "Hjulvisp". Endret 3. oktober 2008 av Hjulvisp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå