RollaT Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Var nylig i New York på ferie. Der var vi på en nydelig plass litt utenfor byen som heter Point Lookout, pappa har netopp kjøpt seg et Canon Powershot G9 Så jeg lekte meg litt med mine fotoskills x) Har tilnermet 0 peiling på fotografi osv, men jeg prøvde Er det noe du vil pirke på så si det, det er slik man lærer. Synes fotografi er veldig morsomt så litt tips er bare bra Standard bilder, men whatever Edit: Ble litt mange bilder Endret 16. august 2008 av termelland Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Disse bildene blir ikke mye mer enn kjedelige snapshots. Det siste fanget hakket mer interesse enn de andre, det er en god del bedre, synes jeg, men det blir ikke nok. Lenke til kommentar
RollaT Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Ja klar over det, kjedlige snapshots Var egentlig bare for å eksperimentere med lukkerhastiget, blender og fokus Nybegynner Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Det siste bildet, er kameraet bare stilt på sort-hvitt, eller er det gjort noe annet? Det er ikke nødvendig å være flau over å være nybegynner. Alle har vært der, jeg er vel fremdeles der. Lenke til kommentar
RollaT Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Kun satt på sort-hvitt ja Takk for komentarer Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Men hva er det for noe, det på det første bildet? Lenke til kommentar
RollaT Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Skallet til en "horseshoe crab" Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 trodde seriøst at det var bildet med som hadde med new york, men der tok jeg feil. Det siste bildet var noe mer intr å se på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå