heggstad Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 oppdaget for en stund siden at photoshop sine verktøy har sluttet å virket, og der kun hand tool vises når jeg tar musa over på bildet. har ikke vært noen problem med det før, og lurer derfor på hva som har skjedd. noen som vet`?? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Eg har sett andre som har dette same problemet, og for nokon av dei har det løyst seg når dei har trykt på mellomromstasten. Akkurat kva som gjer dette veit eg ikkje, men til vanleg er det slik at når ein held inne mellomromstasten vert handverktøyet aktivert (slik at ein enkelt kan flytte seg rundt i eit bilete ein har zooma langt inn på), so det er kanskje ein samanheng der. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Eg har sett andre som har dette same problemet, og for nokon av dei har det løyst seg når dei har trykt på mellomromstasten. Akkurat kva som gjer dette veit eg ikkje, men til vanleg er det slik at når ein held inne mellomromstasten vert handverktøyet aktivert (slik at ein enkelt kan flytte seg rundt i eit bilete ein har zooma langt inn på), so det er kanskje ein samanheng der. det fungerte. takker for svar! Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg har også hatt dette problemet en gang, men til meg funket det ikke med mellomromtasten. En restart av maskinen ordnet problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå