Hillvill Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg har en fil som er i filformatet "avi", og i begynnelsen på den er det 5 sekunders tommrom som jeg vil klippe bort. For ellers så passer ikke tekstene jeg har(altså de kommer 5 sekunder for tidlig ). Så var det da om hvilket program eller lignende jeg trenger for og klippe bort de 5 sekunderne på filmen. Har prøvd med movie maker, men da ble avi filen bare lagt til på lydsporet. Så hvis noen vet om noe, så håper jeg de hvil hjelpe Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Du kan jo prøve med Vegas Movie Studio. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Google etter "avi editor" , eller "avi trimmer". Finner sikkert noen freeware program du kan bruke. (Husk å ta backup av fila før du begynner) Lenke til kommentar
Hillvill Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Skal sjekke ut dette Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ville brukt VirtualDub eller VDMod jeg Når du har åpnet filmen, så må du først velge hvor filmen skal begynne, og så hvor den skal slutte. Du ser noen knapper helt nederst, er lett å finne ut av hvilke du skal bruke. Men i hvert fall, den første knappen skal trykkes av når du er i begynnelsen av filmen, mens den andre trykkes av fem sekunder før slutten av filmen. Da skal du ha klipt filmen opp. Så går du til Video -> og velger Direct Copy (elns). Da vil filmen ha samme kvalitet, selv om du klipper den. Gjør det samme med lyden og Lenke til kommentar
Hillvill Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Det skal jeg prøve istede, det andre fungerte ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå