mcgroven Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Amerikansk fotball blir nesten ikke bedre enn i Madden NFL 09. Les mer Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 kudos til gamer.no at dere har en anmeldelse til dette spillet. Kjøpte selv dette spillet i går og sier meg enig i anmeldelsen. Veldig mange BRA moduser man kan spille i dette spillet, så det er som du sier vanvittig mye man kan gjøre i dette spillet. Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Dette skal kjøpes så fort boksen blir reparert Lenke til kommentar
Keinu Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Gledelig overraskelse å finne en anmeldelse av et Amerikansk fotball spill på gamer.no Liker selv veldig godt Amerikansk fotball, men har ikke likt de siste års Madden noe særlig. Da har jeg hatt det mer morro med gamle ESPN NFL 2K5 og All Pro Football som leverer en bedre spillopplevelse selv om grafikken ikke er like god. Jeg lasted ned demo av NCAA Football 09 tidligere i sommer og det imponerte ikke meg noe særlig. Noen av dere som har spillt det og kan sammenligne med Madden? Lest mye skryt av Madden i år, så kanskje jeg burde gi det en sjanse igjen... Som sagt, kjekt å se at gamer.no viser interesse for Amerikansk fotball Vil NFL Head Coach 09 som kommer ut i september bli anmeldt? Lenke til kommentar
viranth Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hvordan kan man lære hvilke taktikker man skal bruke, dersom man aldri har spilt noe slikt før? Husker jeg hadde madden 01 eller noe sånt, og det var nesten umulig å vinne/vite hva man skulle gjøre. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Hvordan kan man lære hvilke taktikker man skal bruke, dersom man aldri har spilt noe slikt før? Husker jeg hadde madden 01 eller noe sånt, og det var nesten umulig å vinne/vite hva man skulle gjøre. Det eksisterte da en hel del tutorials som lar deg se trekkene bli utført, og så øve på å utføre dem selv - iallefall i Madden 2004 eller 2005 eller hva det nå var jeg spilte sist. Fint at dere vier spill som tar for seg sporter som ikke er så utbredt her til lands litt oppmerksomhet også. Endret 16. august 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Verdt å merke seg at dette spillet kjem ut på Nintendo DS, PlayStation 2, PlayStation 3, PlayStation Portable, Wii, Xbox og Xbox 360. Som med dei fleste spel frå EA. Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Får man noen innledninger i bane regler osv.? Har desverre ingen erfaringer med amerikansk fotball, men spillet ser utrolig morsomt ut så har lyst på det! Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Får man noen innledninger i bane regler osv.? Har desverre ingen erfaringer med amerikansk fotball, men spillet ser utrolig morsomt ut så har lyst på det! du lærer reglene veldig fort med dette spillet. Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Får man noen innledninger i bane regler osv.? Har desverre ingen erfaringer med amerikansk fotball, men spillet ser utrolig morsomt ut så har lyst på det! du lærer reglene veldig fort med dette spillet. Herlig! Blir det neste spillet jeg kommer til å kjøpe! Lenke til kommentar
Stoffer86 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Er så utrolig skuffa over at det ikke kommentatorer i SS modus Greit det skal være realistisk, men da kunne de heller fått opp lyden på med- og motspillere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg