Gå til innhold

Opprør mot svindel. Hjelp til!

WiiBoy

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg vet ikke om denne er rett postet, men jeg ønsker å gjøre et lite opprør..

Jeg ble nettopp opp ringt fra +88213100199. Det er jo den svindelen som går om dagen. Jeg ringte selvfølgelig ikke tilbake, men på vegne av mine foreldre og alle andre mindre opplyste mennesker ønsker jeg å legge press på telefonselskapene. Jeg ønsker å kunne sperre abonnementet mitt mot slike nummer serier.

Jeg er Telenor kunde (via jobben) og skal sende følgende brev. Jeg oppfordrer til forslag til bedre brev, og om at alle andre som irriterer seg over at slike svindlere tjener masse penger på dette til å sende brevet/ e-posten til sine operatører.. Sammen er vi sterke og kan få en stopp på dette!

Jeg XXXX XXXX ønsker at mitt abonnement knyttet til nummer XXX XX XXX ikke skal ha anledning til å motta eller ringe til nummer i serien +88 som går til satellittelefon. Dette for å forhindre den velkjente metoden som benyttes til å svindle mobilbrukere.

Dere som operatør har teknisk mulighet til og enkelt å stoppe disse svindlerne ved å tilby sperre mot denne nummer serien.

Med vennlig hilsen

XXXX

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Dumme mennesker fortjener å bli svindlet!

er ikke alltid det er fordi folk er dumme at de ringer opp.

f.eks jeg kan bli ringt opp av alle verdens hjørner på min private telefon pga jobben min, da kan det være noen som starter på +88 også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...