probin Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 JEG er overvurdert ^^.. makan til syting Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Kirk Hammett kan spille gitar, men ikke lage gode soloer. Med unntak av noen få, f. eks. sluttsoloen i Fade to Black. Her er jeg veldig uenig. Fade to black - begge soloene er nydelige Ride The lightning-soloen - dessverre ikke så annerkjent, for den er magisk Creeping Death-soloen, rå, rask, melodiøs og bra teknisk spilt Master of Puppets, to fantastiske soloer (skal sies at James har skrevet den ene) Orion, One, AJFA, The Unforgiven+++ The list goes on! Kirk har utrolig mange gode soloer. Hammett har selvfølgelig noen bra soloer ja, men det blir for mye runking (for min del, ihvertfall). F. eks. mange av soloene på Death Magnetic Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Kirk Hammett kan spille gitar, men ikke lage gode soloer. Med unntak av noen få, f. eks. sluttsoloen i Fade to Black. Her er jeg veldig uenig. Fade to black - begge soloene er nydelige Ride The lightning-soloen - dessverre ikke så annerkjent, for den er magisk Creeping Death-soloen, rå, rask, melodiøs og bra teknisk spilt Master of Puppets, to fantastiske soloer (skal sies at James har skrevet den ene) Orion, One, AJFA, The Unforgiven+++ The list goes on! Kirk har utrolig mange gode soloer. Hammett har selvfølgelig noen bra soloer ja, men det blir for mye runking (for min del, ihvertfall). F. eks. mange av soloene på Death Magnetic Hva mener du med runking? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Bare spille skalaer opp og ned halsen uten mål og mening, så fort som mulig. http://www.youtube.com/watch?v=3LJriWaxeeo...feature=related - there you go. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Forestill deg en fyr som runker febrilsk. Nå forestill deg at han spiller gitar i samme tempo. Sånn circus. Skulle lenket til en video, men har ikke Youtube på jobb. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Bare spille skalaer opp og ned halsen uten mål og mening, så fort som mulig. http://www.youtube.com/watch?v=3LJriWaxeeo...feature=related - there you go. Hvis det er runing, så gjør ikke kirk hammett det :!: Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 4:14 og utover ..? Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 17. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Kirk Hammett kan spille gitar, men ikke lage gode soloer. Med unntak av noen få, f. eks. sluttsoloen i Fade to Black. Her er jeg veldig uenig. Fade to black - begge soloene er nydelige Ride The lightning-soloen - dessverre ikke så annerkjent, for den er magisk Creeping Death-soloen, rå, rask, melodiøs og bra teknisk spilt Master of Puppets, to fantastiske soloer (skal sies at James har skrevet den ene) Orion, One, AJFA, The Unforgiven+++ The list goes on! Kirk har utrolig mange gode soloer. Helt enig! Nesten alle soloene hans er gode syns nå jeg. Ikke fordi jeg er Metallica fan, jeg syns bare de er utrolig fete! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Helt enig! Nesten alle soloene hans er gode syns nå jeg. Ikke fordi jeg er Metallica fan, jeg syns bare de er utrolig fete! Er vel strengt tatt derfor du liker Metallica, nei? Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Helt enig! Nesten alle soloene hans er gode syns nå jeg. Ikke fordi jeg er Metallica fan, jeg syns bare de er utrolig fete! Er vel strengt tatt derfor du liker Metallica, nei? Jeg er fan, men det er ikke bare pga de brutalt bra solone hans! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Bare jeg som syns gitarsoloer er veldig oppskrytt? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Nei, men smaken er som baken. Jeg digger gode gitarsoloer. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Unforgiven soloen til kirk hammet er jo og helt sykt bra! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Bare jeg som syns gitarsoloer er veldig oppskrytt? + 1 Gitarsoloer bør være gode, er kjedelig å høre på en tam gitarsolo. Gitarsoloer kan ikke måle seg med et bra riff, uansett. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Bare jeg som syns gitarsoloer er veldig oppskrytt? JA! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Bare jeg som syns gitarsoloer er veldig oppskrytt? Nei. Greit nok, jeg er en stor tilhenger av improvisasjon. Jeg synes det er veldig viktig i sine mange former, men akkurat det der med gitarsoloer er jeg passe dritlei av, med mindre det gjelder jazz. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 18. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Helt enig! Nesten alle soloene hans er gode syns nå jeg. Ikke fordi jeg er Metallica fan, jeg syns bare de er utrolig fete! Er vel strengt tatt derfor du liker Metallica, nei? Det fins jo bra band, men som har dårlige soloer, men jeg syns Metallica er bra men også med velig gode soloer. Lenke til kommentar
probin Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 herregud.. greit, dragonforce har ikke så mye bra lenger, MEN ikke klag på 2 første albuma. dem var faktisk jævlig bra Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Jeg er ikke overvurdert ... For det er ingen som har vurdert meg enda ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå