Gå til innhold

Verdens mest overvurderte gitarister!

M-Gard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kirk Hammett kan spille gitar, men ikke lage gode soloer. Med unntak av noen få, f. eks. sluttsoloen i Fade to Black.

Her er jeg veldig uenig.

Fade to black - begge soloene er nydelige

Ride The lightning-soloen - dessverre ikke så annerkjent, for den er magisk

Creeping Death-soloen, rå, rask, melodiøs og bra teknisk spilt

Master of Puppets, to fantastiske soloer (skal sies at James har skrevet den ene)

Orion, One, AJFA, The Unforgiven+++ The list goes on! Kirk har utrolig mange gode soloer.

Hammett har selvfølgelig noen bra soloer ja, men det blir for mye runking (for min del, ihvertfall). F. eks. mange av soloene på Death Magnetic :p

Lenke til kommentar
Kirk Hammett kan spille gitar, men ikke lage gode soloer. Med unntak av noen få, f. eks. sluttsoloen i Fade to Black.

Her er jeg veldig uenig.

Master of Puppets, to fantastiske soloer (skal sies at James har skrevet den ene)

Orion, One, AJFA, The Unforgiven+++ The list goes on! Kirk har utrolig mange gode soloer.

Hammett har selvfølgelig noen bra soloer ja, men det blir for mye runking (for min del, ihvertfall). F. eks. mange av soloene på Death Magnetic :p

Hva mener du med runking? :hmm:

Lenke til kommentar

Her er jeg veldig uenig.

Helt enig! Nesten alle soloene hans er gode syns nå jeg. Ikke fordi jeg er Metallica fan, jeg syns bare de er utrolig fete!

Lenke til kommentar
Helt enig! Nesten alle soloene hans er gode syns nå jeg. Ikke fordi jeg er Metallica fan, jeg syns bare de er utrolig fete!

Er vel strengt tatt derfor du liker Metallica, nei?

Det fins jo bra band, men som har dårlige soloer, men jeg syns Metallica er bra men også med velig gode soloer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...