Gå til innhold

Blir ringt opp av svenskt nummer hele tiden

Gjest Slettet+987123897

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+987123897

Jeg har blitt ringt opp av et svensk (tror jeg) nummer hele tiden. Den første gangen tok jeg tlf og forsto ingenting i noen sekunder før jeg la på. De to neste gangene har jeg bare lagt på. Det samme har skjedd med en annen jeg kjenner. Telefonnummeret er +46 855 587 599. Er dette en bot eller noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er ett Stockholms registrert fasttelefonnummer, så langt jeg kan se.

Det er ikke oppført i telefonkatalogen...

Har du prøvd å svare? Er kanskje bare noen som ringer feil. Kanskje de feks skal ringe til noen i Åseda, hvor retningsnummeret er 0474 eller Osby med retningsnummer 0479. Kanskje de har putta på en 0 for mye og at abbonements nummeret tilfeldigvis er det samme som ditt?

Men kan jo også hende det er en svensk selger. Kjenner ikke til hvilke nummer de ringer fra.

Ville forsøkt å svare, hvis du ikke har gjort det:)

Endret av shaaland
Lenke til kommentar
Jeg har blitt ringt opp av et svensk (tror jeg) nummer hele tiden. Den første gangen tok jeg tlf og forsto ingenting i noen sekunder før jeg la på. De to neste gangene har jeg bare lagt på. Det samme har skjedd med en annen jeg kjenner. Telefonnummeret er +46 855 587 599. Er dette en bot eller noe?

Hele tiden som i tre ganger? :!:

Lenke til kommentar

Kan se ut som nummeret tele2 bruker på tjenesten http://www.cheapcallsarehardtoresist.no/

+46 855 587 899

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+987123897

Har glemt å sjekke opp denne tråden på lenge da "problemet" sluttet. Men det viste seg at det var en venn av meg som hadde hatt det gøy med den siden ja som du linket afr. Tusen takk for svar. Gøy side forresten :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...