FlowerEye Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Nå har jeg vært litt aktiv og prøvd å tilpasse et forumdesign til siden min som jeg har funnet ut at jeg vil ha på nett igjen. Problemet er bare at det har oppstått noen problemer (Hehe) som jeg ikke klarer å løse selv. Gudene skal vite at jeg har prøvd, men jeg regner med jeg overser en vesentlig, eller veldig lett ting. Jeg får det iallefall ikke til. Brukte denne guiden til å lage custom sider til forumet og det fungerte utmerket. Men på tilhørende sider fungerer ikke charsettet skikkelig, bare ta en titt her - Dessuten syns jeg det blir veldig tungvindt å måtte bla ned på hver side man besøker utenom forumet, og har da funnet ut at løsningen blir å fjerne hele topplogoen, og bare ha siden med linkene over. Hva tror dere? Er det mulig? Det må vel være det? Uansett, jeg håper på et relativt raskt svar, men jeg har da litt tid, og er takknemlig for alle svak uansett. Takknemlig for muligheten til å kunne søke hjelp. Apropos søke, ja det har jeg prøvd, iallefall når det gjelder charsetproblemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå