Amberlamps Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Fant ikke noen annen tråd om dette, så jeg prøver meg. Her kan vi legge ut hva vi finner i kjøleskapet som spises i nattens lange timer. De fleste av oss har kamera med minnebrikke som kan stappes i pc'n som tar 3sek. Legg gjerne ut bilder! God natt, og Bon Apetité (Eller noe sånn?) Kan starte med hva jeg fant som så underlig godt ut; mmm... noen få kyllingbiter og litt sweeet potato! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg liker å lage med noe varmt, gjerne middagsrester hvis vi spiste noe godt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg pleier somregel bare ta noe vann, eller Farris om vi har. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg tar litt knekkebrø eller havregryn. Det blir for mye styr med noe mere avansert. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Egg og bacon. Heilt klart! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Spiser ikke nattmat, må passe på vekten min ... men om jeg gjør: noen skiver med ost, med vann til. Endret 20. august 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg liker å lage med noe varmt, gjerne middagsrester hvis vi spiste noe godt Ditto. Mang en gang det har blitt klaget fordi vi skulle bruke restene til noe. Lenke til kommentar
westli Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg kaller det vel egentlig kveldsmat, men det er ihvertfall et par brødskiver med nugatti og smør og en liter melk :] Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Knekkebrød og ost med kanskje noe skinkepålegg på toppen, og et glass med oboy eller vanlig melk. Lenke til kommentar
westli Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Spiser ikke nattmat, må passe på vekten min ... men om jeg gjør: noen skiver med ost, med vann til. Skjønner ikke det med folk og vekt. Jeg blir snart 16, og jeg kan spise så mye jeg bare vil av alt jeg vil fra godteri til fastfood, men jeg veier bare 40 kg :] Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hvordan ser kroppen din ut på innsiden? Neida, man når man blir eldre legger man lettere på seg. Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) forskjellige typer kjeks med kremoster på men lukter som et uvær dagen etterpå, siden de fleste inneholder hvitløk Endret 23. august 2008 av SøtaBror Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Kremost er helt fantastisk. Denne er liker jeg godt. Den inneholder løk, ikke hvitløk. Anbefales. Edit: Ehh, smøreoster er ikke det som jeg trodde det var. My bad. Endret 23. august 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Kremost er helt fantastisk. Denne er liker jeg godt. Den inneholder løk, ikke hvitløk. Anbefales. Edit: Ehh, smøreoster er ikke det som jeg trodde det var. My bad. Oi, jeg mente kremost Visste det bare var noe ostegreier jeg knabber i kjøleskapet Men den du viste link av der er det også hvitløk i nemlig! ikke store mengden, men nok til og lukte dritt Lenke til kommentar
Vegardalexander Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 kutter opp grillpølser og steker det med sånne bekenterninger :-D Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Brødskive med Ketchup, salami / pølse og Ost. Edit: Og tar brødskivene inne i steikovnen. Endret 23. august 2008 av Schjellin Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 jeg spiser Brødshivo Lenke til kommentar
Messhias Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 jeg pleier ofte å hive sammen rester fra uka, som ender opp i min egen versjon av "pytt i panne". Forbanna godt! (Vanligvis) Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg prøver å unngå nattmat.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå