thewall1 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg Glemte og slå av tv'en min på en kanal der det ikke var noe bevegelse. Så nå har jeg et svakt bilde av disney channel i bakrunnen. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre med det? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Mange Tv'er har "rensing" som en løsning. Sjekk ut om din har funksjoner for dette. Lenke til kommentar
deo4711 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg Glemte og slå av tv'en min på en kanal der det ikke var noe bevegelse. Så nå har jeg et svakt bilde av disney channel i bakrunnen. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre med det? Opplevde det samme selv en gang, trodde at TV'en var ferdig. Så Mikkes ører i venstre del av bildet ikke mange timer. Men det forsvant gradvis av seg selv og etter noen dager var det helt borte. Trodde egentlig ikke det var mulig å brenne et bilde på en LCD-skjerm, men nå ser jeg at flere har erfart det samme. DolKbg Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg Glemte og slå av tv'en min på en kanal der det ikke var noe bevegelse. Så nå har jeg et svakt bilde av disney channel i bakrunnen. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre med det? Opplevde det samme selv en gang, trodde at TV'en var ferdig. Så Mikkes ører i venstre del av bildet ikke mange timer. Men det forsvant gradvis av seg selv og etter noen dager var det helt borte. Trodde egentlig ikke det var mulig å brenne et bilde på en LCD-skjerm, men nå ser jeg at flere har erfart det samme. DolKbg Du har kanskje automatisk "rens" av skjermen da? Slik har vi på vår tv... den "renser" seg selv etterhvert. Lenke til kommentar
thewall1 Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 slo tv'en av en litten stund og det ser ut som det er fikset men takk for all hjelpen Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 slo tv'en av en litten stund og det ser ut som det er fikset men takk for all hjelpen Man kan få innbrenning på en lcd, som du nå har erfart, men det er sjelden permanent og ikke noe man trenger å bekymre seg over... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå