Gå til innhold

Problemer med Lcd flatskjerm Bilde brent fast

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg Glemte og slå av tv'en min på en kanal der det ikke var noe bevegelse. Så nå har jeg et svakt bilde av disney channel i bakrunnen. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre med det?

Opplevde det samme selv en gang, trodde at TV'en var ferdig. Så Mikkes ører i venstre del av bildet ikke mange timer. Men det forsvant gradvis av seg selv og etter noen dager var det helt borte. Trodde egentlig ikke det var mulig å brenne et bilde på en LCD-skjerm, men nå ser jeg at flere har erfart det samme.

DolKbg

Lenke til kommentar
Jeg Glemte og slå av tv'en min på en kanal der det ikke var noe bevegelse. Så nå har jeg et svakt bilde av disney channel i bakrunnen. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre med det?

Opplevde det samme selv en gang, trodde at TV'en var ferdig. Så Mikkes ører i venstre del av bildet ikke mange timer. Men det forsvant gradvis av seg selv og etter noen dager var det helt borte. Trodde egentlig ikke det var mulig å brenne et bilde på en LCD-skjerm, men nå ser jeg at flere har erfart det samme.

DolKbg

Du har kanskje automatisk "rens" av skjermen da? Slik har vi på vår tv... den "renser" seg selv etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...