Gjest Guest_Jokke_* Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hei Jeg har veldig hårete bein, og de er veldig mørke. Får alltid kommentarer, ikke akkurat negative men, det er liksom alltid noen som kommenterer "oi, så hårete bein du har" Så lurte på åssen jeg skal stusse leggene litt? Vil ikke ta alt håret bort, det blir for femi ass. Men stusse det litt, så de ikke er så lange og mye. Noen som har noen ideer? Hvis jeg skal bruke saks vil det ta laang tid å stusse alt :/ Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Hva med å prøve en vanlig hårklipper. Stille den inn og klippe mot hårene, eller vil det lugge. Eller så vokser det fort ut igjen. Du kan jo si ifra at det er et litt sensitivt tema, prøve å leve med det. Endret 15. august 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hår på kroppen viser at du er mann, vær stolt over det.... Så lenge det ikke blir som det her: så synes jeg du skal være stolt Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Sameboe har samme mening som meg. Tror ikke folk vil synes at det er ekkelt at du har litt hår på leggene. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg har ganske hårete legger selv, og har aldri sett på det som flaut eller unormalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg