Fre_ZZe Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hei! Hva er beste tilbudet som er ute nå på bærbar til under 5000kr? Pc'en skal være til en 13åring så litt byggekvalitet kreves. Ellers skal den brukes til surfing, nettspill, litt skolearbeid, filmer, itunes osv. Det vanlige egentlig - men ingen tunge spill. Webcamera og mikrofon er en fordel om det medfølger... Takker for alle innspill! Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Acer og om du er villig til å tøye strikken litt synest jeg denne er et mye bedre kjøp siden den har bedre skjermkort osv.. acer 2 Lenke til kommentar
Krabben123 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Bra tilbud fra komplett, men kun 1 på lager så du må være kjapp! http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=358234 Pcen er relativt liten, men stor nok til bruken du nevner skulle jeg tro. Lenke til kommentar
Fre_ZZe Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Acer og om du er villig til å tøye strikken litt synest jeg denne er et mye bedre kjøp siden den har bedre skjermkort osv.. acer 2 Ser ut som veldig gode alternativer de der to. Har en kompis som har den første der til 4999. Og han er godt fornøyd - ikke umulig at det blir den. Litt kjedelig design kanskje, 13åringer er jo ofte litt opptatt av gadget faktoren. Men men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå