Target.Aquired Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Likestillingen har gått for langt. Nå forlanger kvinnfolka at vi skal gå rundt som noen nakenhunder. Hvem forlanger? Du bestemmer selv hva du vil gjøre, kanskje du holder deg unna barbering også eller siden du er en "ekte" mann? Ekte mann og stolt! Selfølgelig bestemmer man sjøl men man velger gjerne og følge "trenden" slik at man holder seg innenfor sirkelen. Det er der det har gått for langt... M Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Er opptil enhver å definere hva en kaller mann, i eldre dager måtte man ha skjegg og ha vært på sjøs, røyke pipe, må ha bygget huset sitt selv osv osv. Mannsrollen har endret seg siden urtiden, håper dere har forstått det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ekte menn har hår på brystet, hår på ryggen, store, sterke og svært primitive... ... ikke ulikt apekatter. Velkommen til fremtiden, folkens. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Kropshår er MANN! Da er du mann ;D Lenke til kommentar
Benor Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Det kommer an på, det. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Selv ser jeg ikke problemet i at gutter skal få barbere leggene. Om en selv føler seg ukonfortabel med det, så er det strengt tatt en av de tingne som er lett å gjøre noe med. Hvorvidt det er feminint, gay eller lite macho, burde ikke ha noen ting å si. Så lenge det er ens eget valg. Det samme gjelder jo gutter som vil beholde hårene sine. Så får dere jenter, og noen av oss guttene. Ta oss sammen, og ta hverandre for det vi faktisk er. Det finnes da nok av mennesker i det ganske land, så det skulle vel ikke være så alt for ille å finne en gutt med/uten hår på bena.. Vel, dere forstår hva jeg mener. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Om man barberer seg er man gay, om man ikke gjør det ser det ekkelt ut, det er en ond sirkel lizm.. La oss bryte denne onde sirkelen og gjøre som vi vil! Jeg liker ikke at barbering av legger assosieres med legning, det har jo overhodet ingen sammenheng. Hva om glatte legger tiltrekker gutter og hårete legger tiltrekker jenter? da viser det jo hvem du har lyst til å bli sjekket opp av. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hva om glatte legger tiltrekker gutter og hårete legger tiltrekker jenter? da viser det jo hvem du har lyst til å bli sjekket opp av. Hva om noen jenter synes hårete legger er fint, mens andre jenter synes glatte legger er fint? Og det samme gjelder gutter? Og, i disse tider er det vel ikke så mange som viser frem leggene sine til hvermansen, anyways? Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Vet ikke jeg men det oppleves at det er mer utbredt på denne kanten av verden. Kan ikke huske å ha sett alt for mange glattbarberte legger på strendene rundt omkring i verden. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Spania vet jeg at det er ganske vanlig blant menn å barbere leggere. Men generelt så barberer svømmere og bodybuildere også legger. Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Spania vet jeg at det er ganske vanlig blant menn å barbere leggere. Men generelt så barberer svømmere og bodybuildere også legger. Vel vel må si at folk fra de kanter er ganske hårete og har ett avslappet forhold til sitt hår. Men det finnes selvfølgelig unntak men de er det langt imellom. Svømmere og bodybuildere fjerner håret pga av sporten ikke pga av hva jentene foretrekker. M Endret 8. september 2008 av The_Majestic Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Trådstarter vil gjøre det for sin egen del og ikke jentenes. Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Trådstarter vil gjøre det for sin egen del og ikke jentenes. Vil tro at de fleste gjør dette for å tilfredsstille krav fra det motsatte kjønn! Men hvis man føler for det av egen vilje så go ahead! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hva vet du om det? Jeg har fortsatt til gode å møte en dame som krever at jeg skal barbere leggene, men mulig du har en annen type omgangskrets enn meg. Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hva vet du om det?Jeg har fortsatt til gode å møte en dame som krever at jeg skal barbere leggene, men mulig du har en annen type omgangskrets enn meg. For det første er jeg imot slike tiltak! Hadde jeg møt ei dame som stilte slike krav ville jeg kastet henne ut. For det andre er det vel helst den nye generasjonen av mennesker som ytrer disse krav! M Lenke til kommentar
joker? Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 drit i om det er femi ta vekk altxD haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå