Gjest Guest_Jokke_* Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hei Jeg har veldig hårete bein, og de er veldig mørke. Får alltid kommentarer, ikke akkurat negative men, det er liksom alltid noen som kommenterer "oi, så hårete bein du har" Så lurte på åssen jeg skal stusse leggene litt? Vil ikke ta alt håret bort, det blir for femi ass. Men stusse det litt, så de ikke er så lange og mye. Noen som har noen ideer? Hvis jeg skal bruke saks vil det ta laang tid å stusse alt :/ Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Slutt å bry deg om hva andre mener. Gjør det for at du selv vil, ikke for andre. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Bruk venus for shaving. Er mange gutter som etterhvert har begynt å shave ben og brystkasse. Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Bruk venus for shaving. Er mange gutter som etterhvert har begynt å shave ben og brystkasse. Vil ikke si mange som shaver beina, men Brystkassa er ikke så uvanlig Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Er en del som gjør det, men er ikke slik at det skal være glattbarbert hele tiden men kan godt gjøre det en gang i mnd eller sjeldnere. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Gutter skal ha hår. Punktum finale Lenke til kommentar
thadon Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Kansje litt OT men hva med mage\rygghår, er det "lov" til for gutter å fjerne? Lenke til kommentar
mortania Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Spørs hva du mener med magehår. Magehår stikker ganske mye når de kommer ut igjen, og det er ikke noe deilig å gni seg oppetter. Ryggen gjør man som man vil med Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Rygghår må da i det minste være lov å fjerne. Thats hideous! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Slutt å bry deg om hva andre mener. Gjør det for at du selv vil, ikke for andre. Kloke ord! Vær stolt av det du har. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Rygghår må da i det minste være lov å fjerne. Thats hideous! Tenk om noen liker rygghår da! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Man fjerner det man ikke liker. Trådstarter er ikke komfortabel med all håret sitt og da mener jeg at han bør fjerne det. At enkelte damer ikke liker det får være deres tap, men tror de fleste jenter hadde satt pris på det. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Nei, la det være! Min mening hvertfall. Hadde min kjæreste begynt å kvitte seg med beinhåra regelmessig ville jeg begynt å lure. Det ser MER rart ut med en glatt guttelegg enn en som har mye hår (i min mening ser det ikke rart ut med mye hår på en guttelegg, da). Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Gjør som en annen her sa. Trim med en hårklippemaskin til å begynne med og se om du blir fornøyd. Det gjør jeg selv. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Finnes jo sånne trimmemaskiner som kan stusse håret jevnt over hele leggen. Jeg synes gutter også skal få lov til å barbere leggene, samme hvor "feminint" det er. Helt grusomt teit at jenter får dårlig samvittighet om de vil beholde håret på leggen og gutter får dårlig samvittighet om de må fjerne det. Kjønnsrollene er bare bullshit som vi må kaste fra oss, det er så ødeleggende for oss som ikke føler for å være "gutter" hele tiden. Jeg vil gjerne barbere leggene, for jeg har bare stygt, pistrete hår som er ubehagelig å ta på og ekkelt å se på. Glatte legger hadde vært mye finere. Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Er du gutt? Da skal du ikke barbere deg på leggene. Synes du det er galt å høre det der?? Er det ikke litt verre å få høre: "Er du gay eller?" "Hvorfor har du barbert leggene dine? Er det ikke bare jenter som gjør det??" Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Er du gutt? Da skal du ikke barbere deg på leggene. Synes du det er galt å høre det der?? Er det ikke litt verre å få høre: "Er du gay eller?" "Hvorfor har du barbert leggene dine? Er det ikke bare jenter som gjør det??" Gutter har rett på den samme friheten som jenter har. Jeg synes det er teit å høre hva gutter skal og ikke skal. Om folk har problemer med gutter som barberer leggene og tar dem for å være homofile og jentete, så sier det mer om fordommene til folk enn det sier om gutten. Gutter som barberer leggene i det rollebefengte, homofobe, femifobe miljøet vi har i Norge, har guts. Vi trenger noen som tør å gjøre noe annet rollemønstrene vi tvinges inn i. Lenke til kommentar
indie Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Om man barberer seg er man gay, om man ikke gjør det ser det ekkelt ut, det er en ond sirkel lizm.. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Om man barberer seg er man gay, om man ikke gjør det ser det ekkelt ut, det er en ond sirkel lizm.. La oss bryte denne onde sirkelen og gjøre som vi vil! Jeg liker ikke at barbering av legger assosieres med legning, det har jo overhodet ingen sammenheng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå