Danny92 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hei folks! Jeg har tenkt og lage et litt mer anvansert forum, og da vil jeg prøve meg på et template engine. Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal gå frem, og hvordan jeg skal gjøre det enklest mulig. Så, hvordan skal jeg gjøre dette? Hadde vært supert vis jeg hadde fått til dette, hadde hjulpet meg veldig mye med andre ting og. Mvh Daniel Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hvis du vil gjøre det enkelt, så la vær - ikke finn opp hjulet på nytt. Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Ja, så faktisk på den før jeg posta her. Men hadde liksom lyst til og lage noe enkle greier selv, noe som ikke er alt for vanskelig. Men jeg kan sikkert se mer på den jeg altså. Lenke til kommentar
___ Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Det heter _implementere_, ikke implantere. Werner Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Unskyld, men har dysleksi. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Å skrive et templatesystem kan være en svært stor jobb. Smarty gjør jobben godt, og har god funksjonalitet, og det er svært enkelt å skrive plugins som passer til ditt formål. Med mindre du har mye fritid og har bred erfaring innen PHP-programmering anbefaler jeg deg å bruke Smarty eller et tilsvarende templatesystem inntil du har tid og kompetanse til å skrive ditt eget. Hvis du må spørre oss eller andre om hjelp til å skrive koden for templatesystemet ditt, tror jeg ikke du bør begi deg ut på dette helt ennå. Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Okey, det er greit. Da prøver jeg meg på smarty. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå