jespah Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Kan skaffe meg disse for 2500,-. Er det noe jeg burde gå til innkjøp av? Hvilket bruk egner de seg til, og hvordan er lydkvaliteten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Du kan få de for 2000,- her. Lenke til kommentar
jespah Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Du kan få de for 2000,- her. Brukt ja:P Det er jeg jo ikke interessert i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Neivel, men i mange tilfeller kan det lønne seg. Ferdig innspilt og greier. Joda Yamaha NS555 gir lyd fra seg, men hvis du sier hvor mye du er villig til å bruke, så skal vi se om vi ikke kan finne noe mer Hi-Fi-aktig. Lenke til kommentar
jespah Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Neivel, men i mange tilfeller kan det lønne seg. Ferdig innspilt og greier. Joda Yamaha NS555 gir lyd fra seg, men hvis du sier hvor mye du er villig til å bruke, så skal vi se om vi ikke kan finne noe mer Hi-Fi-aktig. Er i grunnen ikke villig til å bruke noe mer enn 4 lapper da jeg er på studentbudsjett. NS555 kan jeg få for halv pris, derfor jeg snuser litt på de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Til en student er de nok utmerket. Litt festing i helgene og plaging av naboer. Edit: til den prisen er de vel og merke også godt egnet til en student. Endret 16. august 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå