Nitrius Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Har et Creative X-FI Xtrememusic lydkort, og jeg gikk for OSS for å få lyd, noe som funket utmerket, helt til jeg prøvde å se om det var mulig å få lyd fra forskjellige programmer samtidig, noe som ikke var mulig. Hadde jeg oppe Amarok, og skulle innpå youtube for å se på et klipp, måtte Amarok først stenges av. Noen som vet om det er mulig å fikse på det? Slik at man kan få lyd fra flere programmer samtidig? Edit: Bruker Ubuntu, nyeste release. Endret 15. august 2008 av Nitrius Lenke til kommentar
olear Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hvilken version av OSS? Sleng med output av ossinfo og lsmod. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Ja, skal prøve å få til det senere. Ble litt til problemer med grafikkort driverne(Ubuntu frøs i det jeg nådde innlogging bilde), så tok å fjerna linux partisjonen, noe som kanskje ikke var det smarteste, da jeg må installere alt på nytt. Prøver igjen iløpet av morgendagen så får vi se. Endret 15. august 2008 av Nitrius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå