KristineS Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Her kommer tre måsebilder som jeg tok i "Vanndamman" i Kristiansund tidligere i år. Alle er etterredigert i Paint Shop Pro XI. Kamera: Olympus e-500 Blender: F/4 Lukker: 1/640 sek. ISO: 100 Blender: F/4,5 Lukker: 1/500 sek. ISO: 100 Blender: F/4 Lukker: 1/500 ISO: 320 Lenke til kommentar
okasin Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Bilde nr 1 var herlig Men de 2 andre.. hmm vet ikke hva jeg skal si.. de ga meg liksom ikke noe,, Lenke til kommentar
Coracobrachialis Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Første bildet syns jeg var nydelig, syns faktisk det var passende at ikke hele måsa var med også, selv om noen kanskje er uenig i den biten Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg er enig med Okasin og Coraco-et-eller-annet (). Det er et godt og interessant bilde, og jeg synes du har fremstilt måsen godt. Den ser jo nesten like flott ut som en due! At den er vingeklippet gjør meg ingenting. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 agree. Likte godt det første bildet, mens de andre to gir meg lite. men har et spørsmål til den som etterbehandlet bildene; øynene på måsen, er de ekte? Lenke til kommentar
Stainawarija Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Kjempe stiling. Hvertfall bilde 1 Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Har vært der Likte det nederste best nettopp fordi det er et situasjonsbilde jeg knapt husker å ha sett før. Det øverste, derimot, er et mere klassisk motiv. Jeg ville gjerne hatt hele fuglen, jeg da. Kunsten er vel å finne et "skudd" ikke så mange har gjort før. Stå på. Endret 17. august 2008 av Fjellvaaken Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Bilde en er ganske bra, i motsetning til flere her savner jeg hele fuglen. Dessuten er det en anelse mørkt på brystet. Bilde to har forsåvidt fine farger, men plasseringen av fuglen gjør bildet uinteressant. Det siste er også helt greit, litt for tett utsnitt for min smak, dessuten ikke helt skarpt slike bilder bør være. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Takk for alle kommentarer:) Alltid kjekt å få respons på det jeg har gjort. Liker selv det øverste best selv i likhet med de fleste som har kommentert. Klarte faktisk å få bildet antatt i den månedlige konkurransen til kameraklubben jeg er med i:) Heggstad: Øynene på måsen er faktisk slik på originalbildet og;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå