arlion Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 vel som topicen sier, dette handler om no script addonen til firefox, jeg bruker firefox 3.0.1 med no script, har www.startsiden.no som startside (duh ). gikk på nettet, og gikk direkte i fra start siden til www.amazon.com kikket tilfeldigvis på hvilke script som var aktive på amazon.com og til min store overaskelse sto også abcnyheter.no der, jeg hadde ikke besøkt denne netsiden tidligere mens maskinen var på, samt burde vel ikke den ha blitt hvis på amazon.com uansett? burde jeg være bekymret her? i min paranoia skal det ikke være slikt og jeg er redd jeg har fått noe, sikkert bare meg, men vil gjerne være sikker. takk for all hjelp, og takk for at du gidder å lease dette. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 er ikke noe å bekymre seg over. er da bare å slå av alt av script hvis du har problemer med noe. eller avinstaller. Lenke til kommentar
arlion Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 hmm høres bra ut, men du vet ikke hvorfor dette skjedde? jeg var jo bare innom startsiden, ikke abc nyheter, og hvorfor ville den da vises på amazon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå