C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 God aften! Jeg var innom FotoVideo i dag og skaffa litt småplukk til blitsen. Irrasjonell som jeg er tok jeg ikke med blitsen, og jeg regna med at fyren i butikken hadde rett i at jeg ikke kom til å trenge mer enn en AS-15 og et par han-hun-kabler. Jeg endte altså opp med en adapter til blitsskoa som gir meg en hankontakt på kameraet, og to han-hun-kabler - det jeg ikke tenkte på er at blitsen også har hankontakt. Ergo trenger jeg en han-han-kabel, men jeg har ikke sett det i noen butikker. Har lett livsskiten ut av meg, men ser det bare i utenlandske butikker, oeg jeg vil helst ikke importere en sånn liten bagatallmessig dings som dette. Noen som viet hvor jeg kan få tak i det til en billig penge? -Koffein Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Saken er løst og tråden kan gost stenges. Jeg stakk innom JapanPhoto i dag, de importerer en billig han-han-sync-kabel dirkete fra Hama - flott service! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå