maxmhz Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Hva gjør eg visst eg overklokker Grafikkkortet for masse, så maskina ikkje vil starte? Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Quote: On 2002-01-14 20:04, maxmhz skrev:Hva gjør eg visst eg overklokker Grafikkkortet for masse, så maskina ikkje vil starte? Har du et gammelt ISA/PCI annet AGP kort? Om du har et annet eldre kort bare bytt skjermkort og boot maskinen. avinstaler eller resett overklokkings verkøyet event drivere og start forfra igjen. Har du ikke et eldre skjermkort eller annet skjermkort å bytte til er det litt vanskeligere. Kommer du inn i safemode er det greit å prøve å resette overklokkings instillingene der eller avinstallere driverene. Det er bare å prøve og prøve..... :smile: Lenke til kommentar
Killer joe Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Hmmm...hva med å holde shift inne mens du rebooter??Eller funker dette bare når du har klokka cpu'n for mye(det måtte jeg gjøre når min t-bird 1100 ikke ville gå på 1360...) Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 14. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2002 eg har hørt du kansje kan holde inne ctrl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå