hauk74 Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 ser det er flere en meg som sliter med "Bruk emnefeltet fornuftig, les retningslinjene og prøv igjen." jeg postet mulig feil to ganger?! men da burde da vel en moderator informere om hva evt hvor jeg gjør feli?! noen enig? blir vel sikkert utestengt nå men føler at det siste stedet jeg paserte temaet mitt burde vere ok siden kravet var data relatert. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Heh, er det merkelig at du får slike meldinger tilbake fra moderatorene da?? Ikke engang DENNE posten klarte du å poste i rett kategori! Det er egentlig veldig enkelt. Post i rett kategori, ha et emnefelt som faktisk sier noe om posten, oppfør deg skikkelig og vis god folkeskikk. Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Vi bruker forumet for å hjelpe andre, og for å diskutere. Hvis vi leser "Maskinen min henger seg når jeg spiller" som emne, så vet vi godt hva det dreier seg om før vi leser posten, og de som kjenner til slike problemer kan trykke seg inn for å hjelpe. Men leser vi "HEHE", "Er det andre enn meg...", "Hjelp", så er ikke dette godt nok... Det er ikke bare for vår del at folk bør skrive gode emner, men også for deres egen. Altså det er kanskje fristende for folk som liker å diskutere Telenor Internett å hoppe inn i emnet "Telenor satte opp sine ADSL priser, mens stabiliteten ble senket!"... Tror du er med på tankegangen. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 ser det er flere en meg som sliter med "Bruk emnefeltet fornuftig, les retningslinjene og prøv igjen." jeg postet mulig feil to ganger?! men da burde da vel en moderator informere om hva evt hvor jeg gjør feli?! noen enig? blir vel sikkert utestengt nå men føler at det siste stedet jeg paserte temaet mitt burde vere ok siden kravet var data relatert. Om du leser posten som ligger som sticky, eller som link i signaturen, så vil du skjønne hva du har gjort galt. "Tråder skal ha ha ett beskrivende emnefelt, det vil si, om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hket mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med capsing,overdrevent !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????" " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg