Skogsraa Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ser mye av alt jeg. LIker hitchcook/thrillere ganske godt Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Har vel ikke noe sånn super dupert felt, liker action filmer, men finner at jeg har litt kresen og det egentlig er få action filmer jeg virklig liker, men det kommer noen nå og da jeg liker. ellers er jeg interisert i historie som er mer en uleppe enn en fordel når det kommer til filmer, vanligvis kan jeg overse feil og mangler men noen filmer blir det bare for mye tullball. det er da gjerne filmer som prøver å fremstå som historiske som ofte er værre enn filmer som inrømmer at de bare leger tull. den type filmer som ofte blir vist i klasserom i historie timen, når de like gjerne kunne vise star wars og si den handlet om romkappløpet mellom usa og sovjet Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Mine spesialfelt må være: Dårlige filmer Kultfilmer Sjokkfilmer/"nasties" Når det kommer til skitfilmer så tror jeg at jeg stiller i norgeseliten. =p Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 I dette tilfellet er spesialfelt et veldig relativt begrep. Av en eller annen grunn så fester fødselsår på skuespillere og regissører seg lett til hjernen min. Før så pugget jeg tall, men det sluttet jeg med for flere år siden. Jeg er fortsatt temmelig god til å plassere en skuespiller sånn bursdagsmessig. En egenskap som er cirka like unytting som den kompisen min har; han husker de fleste høyder på skuespillere. Ellers så blir film fort kjedelig om jeg skal prøve å dra lærdom ut av alt jeg ser og leser, så nå prøver jeg å være så hjernedød som mulig i forhold til film. Det funker det også Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Om det er noe jeg kan ekstra mye om er det Tarantino, noe har med generell interesse og det faktum at jeg hadde om han i særemne. Ellers henger jeg meg med på de de fleste sier her om å få en bredde. Alt fra kultfilmer til de største Hollywood-filmene. Genereltt sett for alt sammen prøver jeg å huske litt regissører, skuespillere og kanskje litt trivia ++. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Har en kjærlighet for amerikansk indiefilm. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Har vell egentlig ikke noe særskilt spesialfelt. Liker heller å ha litt generell kunnskap enn mye om bare et. Hadde selvsagt vært morsomt å kunne mye om noe, men det er så mye å velge mellom at jeg ikke klarer å bestemme meg. Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Liker forsåvidt mange filmer innenfor alle sjangre, men med tanke på spesialfelt, må det nok bli grøsser og komedier fra 80tallet, ettersom det er det jeg interesserer meg mest for. Ellers er skrekksjangeren i sin helhet et sterkt felt, da med tanke på alle mulige sidesjangre innenfor. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Hmmm... Er veldig interessert i Science Fiction-filmer og særlig diverse filmer fra 80-tallet. En av mine favorittregissører er John Carpenter, og jeg har sett de fleste filmene hans, utenom noen få som er vanskelig å få tak i. Halloween er en av mine favorittfilmer, så jeg vet vel en del om Halloween-serien på både godt og vondt. Endret 30. august 2008 av Levaiathan Lenke til kommentar
modin Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Lenge siden jeg har sett mye film og dermed også hvert aktiv på dette forumet, men har begynt å se mer film igjen nå. Min spesialiteter må være Fransk nye bølge filmer først og fremst Truffaut og Godard, Stanley Kubrick, Klassisk Hollywood film (før 1965), Spaghettiwestern, men siden det er såpass mange felter og jeg har sett relativt lite film nylig, så kan jeg ikke skryte på meg allverdens kjennskap til noen av feltene... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Utenom Hollywood generelt er spesialfeltene: -Italiensk skrekk -Kinesisk kung fu og crime -Japansk samurai og crime Er langt i fra fornøyd med disse, så blir nok stående her en stund til. Før jeg prøver meg på f.eks French New Wave og videreutdyper meg i generell kultfilm. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) *snip* Utifra det jeg har lest av dine innlegg har du en sykelig interesse for våpen. Det er jo et spesialfelt dèt. Har selv ingen spesialfelt. Er såpass ny og ung anngående film at jeg bare prøver å få så stor bredde som mulig og utvide horisonten min. Jeg føler jeg er godt på vei om jeg sammenligner med mine jevnaldrende venner. Mange av dem ser sjeldent film om den er fra før 90-tallet. Endret 31. august 2008 av Olum Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) I likhet med de fleste her vil jeg ikke påberope meg noe spesialfelt. Jeg prøver i stedet å få med meg det beste av det meste som rører seg i filmverdenen. Jeg skal allikevel ikke legge skjul på at følgende områder står meg ekstra nær: - jidaigeki og herunder chanbara - film noir - europeisk (særlig britisk) og asiatisk arthouse Et av mine satsingsområder i tiden framover kommer til å være spansk & latinamerikansk film. Endret 1. september 2008 av Montag Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Min styrke er Hitchcock, som etter min mening er tidenes beste reggisør. Er 16 år og har sett litt over halvparten av filmene tror jeg. Satser på å se alt og skrive en guide på forumet. Det jeg burde bli bedre i er stumfilm og musicals. De kan jeg lite om og har sett svært få. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 *snip* Utifra det jeg har lest av dine innlegg har du en sykelig interesse for våpen. Det er jo et spesialfelt dèt. Har selv ingen spesialfelt. Er såpass ny og ung anngående film at jeg bare prøver å få så stor bredde som mulig og utvide horisonten min. Jeg føler jeg er godt på vei om jeg sammenligner med mine jevnaldrende venner. Mange av dem ser sjeldent film om den er fra før 90-tallet. min våpen interesse har dabbet noe av det siste året, har mer dilla på historie nå, men for det meste militær historie så så våpen er jo inni bilde enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå