Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Check pc display settings. Hjelp.

Anbefalte innlegg

Når jeg starter opp min nye pc som jeg nylig har fått et nytt windows på så får jeg et problem.

Det som skjer er at alt loades som det skal, og det kommer til det punktet der windows laster. Når pcen er ferdig med det virker det som om skjermen slår seg av og på noen ganger, og så bare kommer det en forbanna firkantet boks rundt på skjermen med "Check pc display settings." Jeg har googlet det og fått konstantert at det er instillingene på pcen som kræsjer med skjermen, og jeg skulle gå inn i safe mode og endre size. Når jeg går inn i safe mode skjer akuratt det samme.

Jeg tok løpefart og sparket til pcen på siden der hovedkortet ligger. Alt fungerer som det skal enda (Sparket ikke så hardt), men jeg er fortsatt forbanna irretert på at denne maskinen ikke virker enda.

Håper på masse kjappe responds.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tok løpefart og sparket til pcen på siden der hovedkortet ligger. Alt fungerer som det skal enda (Sparket ikke så hardt), men jeg er fortsatt forbanna irretert på at denne maskinen ikke virker enda.

Virker, virker ikke?

Er det så at PCen ikke virker, eller virker den?

Den meldingen du sikter til tydet på at skjermkortets oppløsning er satt til noe din skjerm ikke takler. Dermed varsler skjermen om dette før den slår seg av (for ikke å ta skade).

Hvilket skjermkort har du. Hva er innstillingene på dette? Og hvilken skjerm har du?

Lenke til kommentar

Har en veldig gammel skjerm så ville ikke tvile på at at det ikke skulle funke sammen. Jeg har et Gainward Gerforce 280GTX kort. Er problemet bare at jeg trenger en annen skjerm? (Kjøper ny skjerm hvert øyeblikk så vil bare vite om det fungerer da) Pcen fungerer. Er bare dette problemet. ;)

Lenke til kommentar

Testet pcen på en annen skjerm. Dette var en større TV, en flatskjerm på 42 tommer. Med problemet er fortsatt det samme. Bare at denne gangen får jeg heller beskjeden: Out Of Range.

Skjekket prossesorvarmen under bios og den er på 97 grader. Dette er jo ekstremt mye for høyt. Noen som har noen ide?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...