keano16 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hei, jeg er en gutt på 16 år som blir 17 detter året. Jeg trener på SATS Stavanger og har ingen til å trene med der, fleste vennene mine enten trener ikke eller er på ett annet treningssenter. Jeg trener da 2-3 ganger i uka. Hvis det er noen som vil joine så hadde det vært greit, så kjedelig å trene aleina:P Lenke til kommentar
Lopen Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hadde meldt meg på, hvis jeg ikke hadde bodd i Bergen. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Samme her Lopen. Lenke til kommentar
Lopen Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hvis ingen Stavangianere (er litt usikker på substantivet for folk fra Stavanger) melder seg snart, ser det ut som keano må på flyttefot. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hvis ingen Stavangianere (er litt usikker på substantivet for folk fra Stavanger) melder seg snart, ser det ut som keano må på flyttefot. Stavangianere? haha fin'a! (Hmm.. lurer på hva vi kaller oss egentlig ) Desverre Keano, jeg er alt for lat til å trene... Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Keano, det ser ut som du ikke har noe annet valg enn å flytte til meg og Lopen. Lenke til kommentar
Lopen Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Eventuelt kan vi fortsette å bumpe denne tråden. Det må jo bo noen treneglade gutter/(jenter?) mellom 15 og 18 år i Stavanger! Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Det burde det absolutt. Spørsmålet er heller om det virkelig er noen der som er villig til å betale blodprisene SATS-kjeden krever for medlemskapet. Lenke til kommentar
Lopen Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Ligger helt sikkert noe der ja. Hvor i Bergen trener du da? Edit: Veldig OffTopic dette, beklager det. Endret 17. august 2008 av Lopen Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Har bymedlemskap, men trener hovedsaklig på SATS Midtun/Nesttun. Hender jeg trener på SATS Sandsli også. Lenke til kommentar
keano16 Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Hadde trodd at det var masse Siddiser så ville trent litt. Jeg selv går på idrettslinjen på Sola VGS å lære jo å trene både meg selv og andre så de kan se på det som en gratis treningsveileder Endret 19. august 2008 av keano16 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå