MBrandt Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hei. Jeg er på jakt etter en vridbar antenne som kan erstatte den nåværende på pcn min, som har kabel. Jeg kunne tenkt meg en slik antenne. Noen som vet om noen norske sider som har slikt? Lenke til kommentar
troari Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hei. Jeg er på jakt etter en vridbar antenne som kan erstatte den nåværende på pcn min, som har kabel. Jeg kunne tenkt meg en slik antenne. Noen som vet om noen norske sider som har slikt? http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo....aspx?plid=2999 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Skjønner ikke helt poenget med å betale mye på en norsk webshop når du kan kjøpe den til 12-13 kr inklusive frakt hos DX. Registrer en konto hos paypal.com så betaler du med et tastetrykk eller to uten å oppgi kredittopplysninger til andre enn paypal. Utrolig greit også når du handler på ebay mm. Er du ikke gammel nok så kan du få noen til å sette inn penger på din paypalkonto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå