Gjest medlem-75284 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Feilmeldingen: "Kan ikke laste inn eller kjøre xxxx\appdata\roaming\adobe\manager.exe som er angitt i registeret. Kontroller at filen finnes, eller fjern referansen i win.ini-filen" Hvordan fjerner jeg referansen i win.ini-filen? Det er veldig plagsomt, denne kommer opp vær gang jeg slår på maskinen. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 start->kjør-> msconfig-> fanen "oppstart" huk av det som er exe fila for oppstart du finner den dær sted for exe. så slipper du den feilmeldingen når du starter. er noe med et adobe program du har som ikke starter. så jeg regnder med det er adobe reader. etter du har gjort det med msconfig og reboot kan du jo laste ned adobereader og installere http://www.adobe.com/ Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Takk for svar. Det funket desverre ikke fordi Adobe Reader kom ikke opp på listen, jeg bestemte meg for å avinstallere alt av adobe, det funket heller ikke.. Skal prøve å installere adobe pånytt nå.. Installere Adobe pånytt funket heller ikke. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Endret 19. august 2008 av medlem-75284 Lenke til kommentar
Gunner7 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg har samme problem. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Avinstaller og fjern absolutt alt som har med adobe å gjøre. Slett også filen som feilmeldingen henviser til. Deretter tror jeg også du må slette alle registeroppføringer som har med adobe gjøre. Trykk windows-tasten + R. Skriv: regedit, og trykk OK. Naviger til: HKEY_CURRENT_USER / SOFTWARE / Slett Adobe-oppføringer. Gjør det samme med: HKEY_LOCAL_MACHINE / SOFTWARE / Kan ikke garantere at dette virker, men det er kanskje verdt ett forsøk. Husk å avinstallere alt før du begynner å slette nøkler i registret. Det kan lønne seg å ta backup registret først også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå