Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det er noe muffens...


Gjest Mistenksom_gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Kyniker

Det er ikke noe å lure på en gang. Hun har minst en fyr bak ryggen på deg. Jeg har vert i dine sko tre ganger på rappen, og har enda mer erfaring med å være den damene bedrar sin mann med. Dette er så kjent materiale at jeg knapt orker å løfte et øyelokk en gang. Jeg hadde gått rett til kjernen og spurt henne hva han heter og hvor lenge det har vart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Konfronter dama. Disse punktene som du har postet i første post tyder på at dama er utro. For å si det slik det var slik eg fant ut at gamle kjerringa var utro.

 

EDIT: Eg blir så sur, irritert og lei meg på det siste innleget du skriver trådstarter. At hun kan behandle deg slik. Herigud, kaller hun det ingenting av å våkne naken med en annen mann i senga. Bare det å sove med klær på i samme seng som en annen mann kaller jeg å være utro.

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Virka ikke som noe å holde på det der gitt. Jeg er heller ikke av den sjalue typen, men det der hadde gnagd på meg og. Jeg ville brutt forholdet, du kommer aldri til å stole på henne igjen uansett

 

Angående barna så klarer barn med skilte foreldre seg bra, og jeg håper ikke dem har måtte bevitne kranglingen deres

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...