Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kondomer å p-piller, mann &kvinne

Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Gjest minnie23

jente her, velger å være anonym ;) synes ikke dere at det er urettferdig at vi kvinner må ta p- piller får å ikke bli gravide, det er mange bivirkninger med p- piller åsså, faktisk mange farlige etter det jeg har hørt.

det menner gjør er å ta kondom, som det ikke er bivirkning på :s

vi føder barnet, hvorfor kunne ikke dere hatt puppene? teit! kroppene skulle vært synkronisert med værandre, så at når jenta ble gravid så hadde gutten puppene å ammet....men neida.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha :) Jo, det er temmelig urettferdig. Men hvis du en dag blir gravid/får barn, så kan det godt hende du vil se litt annerledes på det. Det er et privelegium å få lov til å gå gravid, amme og føde, selv om det kanskje ikke virker slik. Menn går virkelig glipp av mye når det gjelder å få nærhet og kontakt med barnet den første tiden.

Forøvrig så er jeg ikke noe særlig glad i hverken p-piller eller kondom. Ekle greier begge deler ;)

Og her skal vi diskutere hva? At gutter burde operere på seg pupper?

Meld deg inn i Ottar du, der finner du sikkert støtte.

Menn kan faktisk amme :)

Leste det i mann (bladet). Var en far som hadde fått det til. Utrolig men sant.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Jeg skjønner egentlig ikke poenget med denne tråden. Fjern puppene og slutt å ha sex hvis du er så misfornøyd. Alternativt kan du finne deg en mann med lateksallergi. Da får kondomene plutselig bivirkninger.

Lenke til kommentar

Kvinner har mange flere alternativer til p-piller. Som jeg kommer på i farten, har du p-sprøyte, p-stav, p-skum, p-plaster, pessar, sprial og minipille... Og ikke alle har like mange bivirkninger, minipillen er vel den som er best hva det angår.

Kondomer er bare herk og høres til ONS, ikke et fast forhold.

Og når vi snakker om graviditet, så VIL jeg sterkt tro at du hverken bruker piller eller kondomer! Å gå gravid er noe av det mest fantastiske en kvinne kan gjøre, og er noe av det vakreste som fins. Hvis du ikke vil amme, så la vær! Så kan du sitte der med melkespreng, mens andre mødre er fortvilet fordi de ikke har nok melk til barna sine. Jeg har lyst å banne stygt til deg, men jeg tror ikke jeg får lov å si sånt her...

Lenke til kommentar
Skulle faktisk ønske det fantes p-piller til oss menn også jeg.

Det gjør det ;)

http://www.dagbladet.no/nyheter/2000/07/17/211737.html

Hvordan blir orgasmen hvis det ikke kommer ut noe?

Det er fullt mulig å ha orgasme uten utløsning. Det er forøvrig mulig å ha orgasme uten erigert penis :p

Jeg går ut i fra at steriliserte menn fortsatt har orgasme, ellers forsvinner jo mye av poenget med sex for dere menn. Jeg ser ikke så stort på orgasme :)

Lenke til kommentar

Ååååh, leseleif? Har ikke stått opp enda :p

Hvis jeg skal stole på uttalelse fra min kjære, mener jeg å huske han sa "Det var jævlig rart og ubehagelig", men hvis jeg skal stole på andre, er det som "vanlig" orgasme uten at det kommer noe ut :p

Jeg klarer ikke forklare det, jeg er jente ffs :D

Lenke til kommentar

Nå synes jeg den artikkelen var dårlig. Slik det fremstår der virker det som all produksjon stoppes. Altså ingenting som kommer ut. Det tviler jeg på er tilfelle. JEg tipper det bare er selve sædcellene som ikke produseres mer, men at det fortsatt kommer ut blank væske.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Ja, var det samme jeg tenkte. Synes det høres veldig rart ut at det ikke skal komme ut noe som helst. Det hadde bare vært kjipt.

Lenke til kommentar
Jeg går ut i fra at steriliserte menn fortsatt har orgasme, ellers forsvinner jo mye av poenget med sex for dere menn. Jeg ser ikke så stort på orgasme :)

Steriliserte menn har bare kuttet sædlederne som går fra testiklene til prostata. Det er i prostata all "gugga" produseres. Eneste forskjellen er bare at det er ingen sædceller i den. De spruter like fullt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...