eLang Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hei. Tenkte å redde noen av spillene til ungene får de blir ødelagt (riper/hakk) i platene. Dette dreier seg om CD/DVD ROM plater. Kjøpte Magic ISO for å kunne lage image filer. Men får bare beskjed om at jeg må sette inn riktig plate. Det samme skjer både om jeg kjører fra image fil med deamontools eller fra plate (kopi). Får til å installere fra fila/plata, men når de skal spille må original plata inn. Er det noe jeg gjør feil? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Personlig bruker jeg kun blindwrite til sånne ting både til kopiere av egne filmer og backup av spillene mine for jeg vet at dette fungerer hver gang. Det kan være at magic iso ikke får med seg alt fra dvd-en/cd-en så det blir noe som ligger igjen som da skaper problemer Fungerte spillene når du ikke bruker image filene dine men orginal cd-en? Aldri kjøp et program før du har testet at det fungere 100% så slipper du og betale for noe som ikke klarer og gjøre jobben er min tankegang. Bruk trial perioden godt så du betaler for noe som fungerer for deg. Har du sjekket spillene du prøver og kopiere ikke er ødelagt? blindwrite Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå