MST Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Ja, lurer på hvilke butikker i Oslo som har bukser som er stramma nede? Sånn at de passer litt bedre til slip-ons etc.. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Du vet slike bukser er for bimboer? Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Du tenker på slike som er normale i lårene, men samtidig strammere i leggen? J. Lindeberg Frank og Tiger of Sweden Rocky tror jeg skal være slik. Tiger buksa selges iallfall på Tiger i bogstadveien. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Companys i Bogstadveien. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Levis har kommet med en ny bukse som er sånn. Helt plain, fet og mørk blåfarge, og stram rundt leggen. Grisefet bukse. Har en slik selv. Lenke til kommentar
MST Skrevet 15. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Helst noe som ikke koster flesk:P.. Sånn rundt 600-700kr.. Og jeg mener sånne som er litt brede ved låra men er litt stramme rundt bena;) Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 17. august 2008 Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 Levis har kommet med en ny bukse som er sånn. Helt plain, fet og mørk blåfarge, og stram rundt leggen. Grisefet bukse. Har en slik selv. Modellnavn? Lenke til kommentar
MST Skrevet 21. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Har de ingen sånne bukser på JC, Jack and jones etc..? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 wesc har en fin sånn bukse. tror den heter kalvin. koster vel noe rundt tusenlappen. ganske lav i skrittet, litt vide lår, og tynnere nedover mot føttene Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Lee sin Parker er også noe i samme gate -- den er baggy over knærne og smaler inn mot leggene. Lenke til kommentar
Krasnaja Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Er jo berre å ta ein rundt på Oslo City å kikke. Eg ville jo ha anbefalt ungdomsavdelinga på H&M. (Eg har faktisk sett guttar kjøpe sånne bukser frå jenteavdelinga fordi dei ville ha slike sjøl...) So det er absolutt ein mulighet. Og ikkje er det so altfor dyrt heller. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 (Eg har faktisk sett guttar kjøpe sånne bukser frå jenteavdelinga fordi dei ville ha slike sjøl...) So det er absolutt ein mulighet. Og ikkje er det so altfor dyrt heller. Det bør ikke være et alternativ. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Hahaha +1 Mikachu Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Hvorfor ikke egentlig? Så lenge jeansen passer burdte det jo ikke være noe problem hvor den er fra? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Tenk om alle var så tolerante som deg Homme Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Cheap Monday hos Soleservice i Oslo. Alle modellene koster 500kr. Mange forskjellige farger og stoff. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Har en modell fra Levis som jeg kjøpte for en måneds tid siden, og da var den visstnok helt ny. Den heter 513 Skinny Leg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå