hogroy Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hei, Jeg sliter med å få siden jeg jobber på til å fungere skikkelig i lav oppløsing. Teksten flyter over når jeg setter oppløsingen til 1024x768 Noen som har forslag? Her er relevant CSS info: #Contframe er rammen runt Så er det #main jeg har problemer med at teksten flyter ut av. #contFrame { background-color: #FFFFFF; width:980px; height:98%; min-height:98%; max-height:100%; margin-top:auto; margin-bottom:auto; margin-left:auto; margin-right:auto; text-align: left; vertical-align: top; border: solid 1px; position: relative; filter:alpha(opacity=75); /* Internet Explorer */ -moz-opacity:0.7; /* Mozilla 1.6 and below */ opacity: 0.7; /* newer Mozilla and CSS-3 */ -khtml-opacity:0.7; /* Older */ z-index:1; } #main{ height: 87%; max-height:87% min-height: 87%; width: 93%; top: 110px; position: relative; z-index: 0; padding-left: 2em; padding-right: 2em; padding-top: 4px; margin-top: 4px; padding-bottom: auto; vertical-align: 100%; } html,body{ height:100%; font-size:12px; font-family: Arial,Times; } #bg_image { width: 100%; height: 100%; left: 0px; top: 0px; position: absolute; z-index: 0; } IMG{ width: 100%; height: 100%; } *{ /* Fixes UL possition problems IE */ padding:0; margin:0; } Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Putt inn overflow: auto; i div-en teksten overskreder! Lenke til kommentar
hogroy Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Putt inn overflow: auto; i div-en teksten overskreder! Har prøvd. Har faktisk prøvd overflow på content også, uten at det gjorde noe nytte. Det flyter ut over contentFrame rammen. Har prøvd og ha overflow: auto på begge. Overflow: Scroll; også.. Redd det må en drastisk endring til, men jeg klarer ikke se hva det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå