erikstein Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Kjører seti på maskina mi omtrent hele tida (2 stk cpu'er). Men jeg vil gjerne få den til å bruke cpu2 hele tiden (til seti). Er dette mulig eller styrer den det selv? Er ikke det mulig i windows etter hva jeg vet? Burde det vel være mulig her også Hvis noen har en smart kommando jeg kan bruke så hadde det vært fint Lenke til kommentar
xeon Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Det er meget enkelt.. init 1 parted remove 1 remove 2 remove 3 remove 4 remove 5 remove 6 remove 7 quit Neida, jeg vet ikke jeg. Prøvd å google litt? Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Det er meget enkelt.. init 1 parted remove 1 remove 2 remove 3 remove 4 remove 5 remove 6 remove 7 quit Neida, jeg vet ikke jeg. Prøvd å google litt? OK du, ikke gjør det. Da ryker hele maskina di Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 så jeg må bare vente? Det var trist. hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå