Maxopp Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Er det noen som kan hjelpe med med å få bluetooth musen til å koble seg til automatisk ved oppstart. Stemmer det at jeg må konfigurere rfcomm.conf problemet er jeg får ikke lov til å skrive inn tall i den med vi (finnes det en bedre editor til KDE) så jeg får ikke lagt til Id. Er ingen problem å koble til manuelt med bluetooth veieviser. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Bruk en hyggeligere editor. nano er finfin i terminalen, i KDE har du vel kedit og kate. Lenke til kommentar
olear Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Rfcomm brukes til modem, sørg for at hcid kjører. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Er ikke kommandoen "hcid --search" ? Funker for meg i allefall. Skjelden jeg må dra den på nytt. I tillegg husker jeg det kom opp en eller annen greie fra blåtann-greia til Gnome, noe om at den ville parre pc'n med blåtannmusa. Trykka "ja" jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå