The 5 element Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Eg har 4 kliss like maskiner som eg skal installere XP Pro på. Har sjølvsagt ein XP kode til kvar maskin. Har gjort det på den eine, og den er no klar med alle program og slikt som den skal ha. Finnes det ein enkel måte å overføre alt frå den eine maskina og over til dei andre? Det ville spart meg for ein del tid når det gjeld installering. Endret 15. august 2008 av The 5 element Lenke til kommentar
1915 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 kopier alt som er på C:/ og replace på neste pc Lenke til kommentar
The 5 element Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Korleis vil det være å bruke Acronis® Migrate Easy 7.0, eller Norton Gost. Vil det fungere? Eller vil det ta lengre tid og være meir arbeid enn å installere på alle maskiene? Lenke til kommentar
atlef Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Se om denne gaiden kan lede deg på rett vei. Går igjennom alt steg for steg. atlef. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå