ze5400 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Dårlig emnetittel, men jeg er omtrent like god til å finne på emnetittel som jeg er til å ta bilde :/ Uansett, jeg foretrekker om jeg får noen rasende innlegg som i tilegg til å kjefte meg huden full nevner hva jeg burde gjøre anneledes, fremfor ingen svar . Takk på forhånd Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Et fredfullt behagelig bilde. Liker både komposisjon og crop av hesten. Dessverre ikke så mye konstruktivt fra meg siden jeg synes bildet er bra som det er. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Er i grunn enig med k.n.b. her - fint å se på; behagelig. Forslag til endringer vil bare gi et annet bilde. Tom Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg kunne godt tenkt meg å se hesten noe mer midtstilt, da det etter min mening blir for mye tomrom (eller ubrukt plass om du vil) på høyre side. Gress kan være fint det, men her syns jeg ikke at det fyller bildet så bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå