Winydancer Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Heisann. Vi har 4 bærbare i huset, 3 av dem finner og kobler til det trådløse nettet uten problemer, menst min PC ikke engang finner nettverket. Den har fungert fint før, så det er nok ikke nettverskkortet. Noen forslag til hvordan jeg kan "presse" meg innpå routeren? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hvis den ikke finner nettet kan det være at routeren bruker kanal 12 eller 13 og du har USA nettverksinnstillinger på laptop og dermed kun har K1-11. En annen mulighet er at du ikke har aktivert nettverkskortet, men det er vel lite trolig Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Er det andre nettverk i området? kan den se det? om den her helt blid til alle nettverk så kan det indikere driverproblematikk, men om det er bare ditt nettverk som dine andre maskiner eller ser fint så er det nok bare dårlig signal. Du kan enten rette antennen bedre perpendikulært mot der du skal sende signalet, prøve alternative signalfrekvenser, eller rett og slett skaffe deg en bedre antenne om du har tilkoblingsmulighet for dette. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå