Gjest Karoline_93 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Er det noen symptomer som veldig sikkert minner om at det er en kjønnsykdom på ferde? Jeg har veldig ubehag i musa, spesielt etter sex, men ellers også. Jeg har også sånt ekkelt hvitt som kommer ut av musa, som lukter vondt, og jeg har små sår i blant(men det kan skyldes barbering kanskje) Noen som har råd? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 kom deg til en lege du, utflod med ubehagelig lukt kan komme av andre ting også, men er uansett en god idè å få sjekket det Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Det er ikke nødvendigvis en kjønnssykdom du har pådratt deg. Det kan godt være en bakteriel vaginosis eller vaginal candidasis. Uansett grunn, må du til lege for å får antibiotika utskrevet. vaio Lenke til kommentar
Gjest Karoline_93 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Må jeg vise frem tissen min eller holder det med urinprøve/blodprøve? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Du må nok ta en smear prøve.... Uansett om du har en tiss eller ei. Endret 15. august 2008 av Vaio Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Det kan godt være sopp eller slike ting også, når vi snakker om utflod som kanskje lukter litt stygt. Som oftest må man ta en q-tip-prøve når man har mistanke om at det er noe krøll i underlivet, ja... Lenke til kommentar
Gjest Karoline_93 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Høres ubehagelig ut. Kan man gå til hvem man vil eller må man til fastlegen for å gjøre sånt? Fastlegen min er så ekkel! Holder det med urinprøve for å sjekke mot kjønnsykdommer da? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Det er ikke fastlege-tvang, nei Men det kan ta litt lengre tid å få time andre steder. Har dere en ungdomsklinikk eller noe slikt i kommunen din, så kan du gå dit Ellers så går det å bytte fastlege Lenke til kommentar
Gjest Karoline_93_ Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Klør så inn i hælv*****! Lenke til kommentar
hellokitty Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 gå til legen du kan være sopp-infeksjon, å det klør som f... Lenke til kommentar
granny Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Høres ut som sopp... Men kan jo være lurt å oppsøke lege uansett.. Vil du ikke det i første rekke, så gå på apoteket og få tak i en type "vagitorier" som du skal ha i skjeden etter anvisning på pakken. Synes du det er litt flaut å spørre etter det, så finner du det selv på selvbetjente apotek. Gjør ingen skade - men hjelper det IKKE - så MÅ du gå til legen! Edit: Har du fast partner så bør nok han også behandles - finnes krem å smøre på... Endret 16. august 2008 av granny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå