ThaMastha Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 jeg la på arctic silver på cpu satte på shim..starta opp fant, ikke hdd, datan skrudde av segselv...restarta fikk ikke skjermbilde. resetta bios...fikk skjermbilde fant ikke hdd datan skrudde seg av...luktet svidd...jeg hadde freid å tatt på for mye as på kjøleribba, for bredt...jeg tok av ALT av as som fantes, tok på as bare på coren. med alt håp som fantes prøvde jeg og starte med skjermbilde, men nei. sitter nå med en spu som lukter svidd foran meg. please hjelp meg. kan jeg fixe dette eller er den død`?.-...tror ikke den er død ettersom jeg fikk skjermbilde den siste gangen men man vet aldri... MVH Lenke til kommentar
Xizor Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Hvis det er noe som er svidd på prosessoren din, er det 3 muligheter for hva som kan ha skjedd. 1. Coren har fått skade når du satte på kjøleribbe 2. Shimsen har kortsluttet noe på CPU kortet 3. Du har sølt artic silver(er litt stømledende) Går ut ifra at du bare smurte et syltynt lag på coren _________________ Epox EP-8KTA3+ AMD Athlon 1200/266 512 MB RAM 2X GXP75 30GB RAID0 2 år og feilfri :smile: SBLive 5.1 ATI Rage Fury Pro 32MB NGT ADSL 1024/512 [ Denne Melding var redigert av: Xizor på 2002-01-14 20:19 ] Lenke til kommentar
ThaMastha Skrevet 14. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2002 en ide om hva jeg kan gjøre for å få det til å virke igjen? Lenke til kommentar
Xizor Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Ta av å tørk med isopropanol eller noe som IKKE inneholder fett. Smør så på et syltynt lag på coren. Hvis ikke dette hjelper, er den DØD Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Du tok vel ikke as på hele ribba? Lenke til kommentar
ThaMastha Skrevet 17. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2002 tok mere enn merket som coren lagde værtfall =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå