Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Satt og såg gjennom bildene mine og fant ut at jeg ville prøve ut miniatyr-effekten (tilt-shifting) Så... Funket det eller gikk jeg på snørra her? Det burde vel kanskje ha vært et mer alvorlig bilde med tanke på hvor det var tatt, men det var hovedsaklig for å teste effekten og slike oversiktlige bilder var det få av da jeg leta. Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg syns du har fått til en fin effekt men ellers gir ikke bilde noe særlig. veldig mye gress prøv å legg fokus litt lengre unna slik att du får med noen av byggningene også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Noe sånt som dette, eller fremdeles for lite som er i fokus? =) Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Noe sånt som dette, eller fremdeles for lite som er i fokus? =) her har du bygniningen med reklameskiltet i forgrunnen og gaten og husene som er mye lengre unna i samme fokusplan. Det blir litt feil. Trikset er å få alt som er like langt unna kamera i samme fokusplan. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Miniatyr funker best på bilder som har masse detaljer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå