Gå til innhold

Leter etter noen batman tegneserier som jeg husker.

Anbefalte innlegg

Det er et par batmantegneserier som jeg leste for en god del år siden. Jeg skulle veldig gjerne ha funnet dem igjen. Så hvis noen enten a) har de til salgs, b) vet om en plass jeg kan bestille de i norsk utgave, eller c) vet hvor jeg kan bestille dem i engelsk utgave, så hadde jeg blitt evig takknemlig.

Jeg har ikke de originale navnene på bladene. Men en kort beskrivelse av hver enkelt, burde være nok for enhver batman fan:

blad nr 1 - "ljåens natt.. eller noe slikt": Handler om en ny vigilante i Gotham som driver å dreper kriminelle ved hjelp av to svære sverd/ljå lignende våpen. Han er utkledd som mannen med ljåen.

blad nr 2 - "rottemannen". Handler om en forkledd skurk (brukte en slags gassmaske tror jeg). som bruker en fløyte til å kommandere en flokk med rotter til å angripe og spise mennesker.

blad nr 3 - batman for vokse 1. Dette var et album som kom ut sent på 90 tallet. En doktor/psykolog påvirker en politimann til å bli kle seg ut som batman for å fange batman.

blad nr 4 - batman på steroider. Handler om et kraftig steroide-lignende dop som er ute på markedet i gotham city.

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
blad nr 1 - "ljåens natt.. eller noe slikt": Handler om en ny vigilante i Gotham som driver å dreper kriminelle ved hjelp av to svære sverd/ljå lignende våpen. Han er utkledd som mannen med ljåen.

Tror dette kan være Batman: Year Two Fear the Reaper

blad nr 4 - batman på steroider. Handler om et kraftig steroide-lignende dop som er ute på markedet i gotham city.

Dette er Batman: Venom

Lenke til kommentar

Tror dette kan være Batman: Year Two Fear the Reaper

Dette er Batman: Venom

Det stemmer!! Tusen takk! Dette setter jeg stor pris på. :thumbup:

Da gjenstår det bare de to siste.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+9817324

blad nr 2 - "rottemannen". Handler om en forkledd skurk (brukte en slags gassmaske tror jeg). som bruker en fløyte til å kommandere en flokk med rotter til å angripe og spise mennesker.

Er ikke dette et nr fra serien Shadow of the Bat ?

Dette ble også publisert i Batman LOTDK serien......

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Er ikke dette et nr fra serien Shadow of the Bat ?

Dette ble også publisert i Batman LOTDK serien......

aha takk for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...