Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Msn funker ikke på vista :@

Anbefalte innlegg

Hei, har en 1 år gammal pc (acer aspire 5100) som ikke er blitt tatt ibruk før noen uker siden, skulle da innstalere msn 8.0 men når jeg starter den å ska logge på kommer det; windows live messenger har slutte å virke -_- innstalerte da 7.5 å brukte den fint i 2 uker til i går da Vista pluttselig fant ut att det fantes en nyere versjon så jeg fikk ikke bruke den lengre :@ så nå sitter jeg her uten msn, drit. Vista har liksom finni en løsning på problemet men den eneste løsningen dem kom med var en anbefalng om å ikke bruke dette programmet (msn 8.0) hva ska jeg gjøre for å få den til å funke?

takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Windows Live Messenger 8.5.13 er siste verson av "msn". (Som du skjønner heter det ikke msn lengere).

Det finnes flere andre programmer du kan bruke i stedet for Live messenger, f.eks Pidgin (Bruker det selv), Trillian, og Miranda. (Alle tre er gratis).

Du kan prøve en av de. Kansje liker du de bedre en Live messenger/ msn...

..men disse nye og åpne chat-klientene - er de like sårbare for virus som msn/windows live -klienten?

..jeg gidder ikke å skru på min msn-klient fordi den visstnok har et lite virus som sender disse berømte linkene ut til personer på min kontaktliste.

mvh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...